Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
29 jan, 2014 23:22 |
|
Borttagen
|
"Fisk! Fisk!!" Erin pekade åt alla möjliga håll. Niel skrattade. "Fisk!" denna gång pekade Erin faktiskt på en fisk.
30 jan, 2014 08:31 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona skrattade hon med. "Ja, där är en fisk". Hon stoppade ner handen och fick upp en stor gnistrande sten. "Kolla Erin". Hon gav stenen till henne och drog sedan ned Niel vid dem och kysste honom lätt.
31 jan, 2014 07:27 |
|
Borttagen
|
Erin såg storögt på stenen. Hon tog den i sina händer och började stryka över den släta ytan medan hon småpratade om något som bara hon förstod vad det var. Med jämna mellanrum försvann hon och dök upp någon meter bort eller så. Ögonfärgerna hade börjat skimra i regnbågebs alla färger, något Niel först nu märkte. Han själv hade lagt sig ner på marken och betraktat Erin med kärlek i blicken. Han vände blicken mot Mona och log. "Våran dotter är så vacker....som du!"
31 jan, 2014 09:27 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona la sig vid Niel och betraktade Erin hon med. Deras underbara lilla dotter...Deras ögonsten och allt. Hon såg sedan mot Niel och log stort. "Som jag? Jag tycker våran lilla dotter är mycket vackrare och sötare" sa hon varmt och Erin kom fram till dem.
31 jan, 2014 09:45 |
|
Borttagen
|
Niel skrattade då Erin kröp upp på hans mage. Hon började prata och pekade på stenen i hennes knä. Man förstod bara ett par ord av vad hon sa men Niel försökte lyssna så gott som det gick. "Mm...Men du är ju vacker och söt." sa han till Mona och log.
31 jan, 2014 10:25 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona skrattade lätt och strök Erin över håret och lyssnade på henne. "Som du kan prata ibland" mumlade hon roat.
31 jan, 2014 13:42 |
|
Borttagen
|
Erin flinade så att de små tänderna i hennes mun visades. Niel flinade på precis samma sätt tillbaka. Han gäspade lätt och vände huvudet mot Mona. Han log mjukt.
31 jan, 2014 19:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona tog Niels hand och kramade om den. "Erin..." mumlade hon sedan plötsligt och flickan kom till henne. "Hur skulle det vara med ett småsyskon någon dag? SKulle du gilla det?".
31 jan, 2014 19:39 |
|
Borttagen
|
Niel log och kysste Monas hand. Erin gurglade som svar på Mona. "Sammysammysammysammy!" sa hon och pekade på stenen. "Puss!" Erin höll ut stenen framför Niels mun. "Puss!" Niel skrattade och pussade stenen lätt. "Bavoooo!" skrek Erin och klappade händerna. Hon vände sig mot Mona med samma ord, "Puss!"
31 jan, 2014 19:42 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen