Vad var det senaste du sa?
Forum > Quidditchplanen > Vad var det senaste du sa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
123vilde453
Elev |
va??
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 14 jun, 2013 18:14 |
|
Siriusis
Elev |
"är det såhär Steve känner sig när han spelar...?"
Hai 14 jun, 2013 21:49 |
|
123vilde453
Elev |
neee
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 14 jun, 2013 22:29 |
|
themarauder
Lärare |
jag tycker om dig lovisa
(lillasyster blev ledsen för att vi inte såg på några barnfilmer) =) - just like themarauder 14 jun, 2013 22:48 |
|
Torazu
Elev |
14 jun, 2013 23:10 |
|
Siriusis
Elev |
"goooodddnnnnaaaaqaaat"
Hai 14 jun, 2013 23:10 |
|
Borttagen
|
mm......
15 jun, 2013 09:08 |
|
Borttagen
|
"Min vid i hilviti jig kin inti gi ipp ni! Jig ir ji biri i pijimis! Sig till dim ittt vinti liti."
Jag och min bror pratar I-språket alltså blev det (Men vad i helvete, jag kan inte gå upp nu jag är bara i pyjamas! Säg till dem att vänta lite.) 15 jun, 2013 09:45 |
|
Borttagen
|
Kolla, jag klarade det!
15 jun, 2013 09:47 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Nj nu går jag!
15 jun, 2013 09:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen