Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona plockade upp Erin i sin famn och kysste henne i pannan. "Min lilla flicka!" mumlade hon lyckligt och vände sig sedan leendes mot Niel. "Vill du gå på en promenad med mig och pappa?" undrade hon.
29 jan, 2014 17:25 |
|
Borttagen
|
Niel vinkade mot Erin, som härmade rörelsen. "Pomenaaaaad!" sjöng hon. Niel skrattade. "Kom då, så går vi!"
29 jan, 2014 21:37 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona gick till Niel med Erin och log stort. "Vi har saknat dig lilla gumman" mumlade hon till sin dotter och började gå mot skogen.
29 jan, 2014 21:39 |
|
Borttagen
|
Erin började babbla om allt hon nu babblade. Man förstod bara hälften av vad hon sa men Niel försökte hänga med ändå. De samtalade lite om klänningar, även om diskussionen tog slut rätt snabbt då både Niel och Erin tyckte att klänningar var, som Erin uttryckte det, "Bu!".
29 jan, 2014 21:42 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona skrattade lätt åt dem. "Men Erin då, gillar du inte klänningar? Det är sådana jag gör på mitt jobb" log hon och gjorde en gest mot sin egna klänning.
29 jan, 2014 21:44 |
|
Borttagen
|
Erin lipade där hon satt på Niels axlar. "Bububububuuuu!!" kvittrade hon och slog Niel på huvudet. Han skrattade, "Det är min flicka det!"
29 jan, 2014 21:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
29 jan, 2014 21:47 |
|
Borttagen
|
Niel satte sig ner vid Mona men tvingades snabbt upp på fötter igen då Erin ville leka.
29 jan, 2014 21:52 |
|
Jessica Tonks
Elev |
29 jan, 2014 21:57 |
|
Borttagen
|
"Fisk!!" pep Erin och sprang till Mona.
29 jan, 2014 22:17 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen