UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Arivle
Elev |
Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott.
21 apr, 2017 23:41 |
|
Fellrendión
Elev |
22 apr, 2017 01:00 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Arivle: Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott. Jag kan typ inte ens hålla i en banan längre, det är något med lukten, smaken och konsistensen som inte funkar. 22 apr, 2017 09:11 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott. Jag kan typ inte ens hålla i en banan längre, det är något med lukten, smaken och konsistensen som inte funkar. Ja konsistensen och lukten är ju också hemsk.
22 apr, 2017 16:26 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott. Jag kan typ inte ens hålla i en banan längre, det är något med lukten, smaken och konsistensen som inte funkar. Ja konsistensen och lukten är ju också hemsk. Jag ryser av "trådarna". 22 apr, 2017 16:54 |
|
Arivle
Elev |
Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott. Jag kan typ inte ens hålla i en banan längre, det är något med lukten, smaken och konsistensen som inte funkar. Ja konsistensen och lukten är ju också hemsk. Jag ryser av "trådarna". Usch jaa!!! >.< Och ljudet av när någon tuggar på en banan.
22 apr, 2017 16:55 |
|
Borttagen
|
musikaler stör mig? varför måste alla börja sjunga och dansa mitt i allt? its wEIRD förstår inte grejen
22 apr, 2017 17:00 |
|
Aurya
Elev |
Skrivet av Arivle: Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Skrivet av Aurya: Skrivet av Arivle: Håller med när det gåller bananerna. Hade inte ätit banan på flera år och tänkte testa om smaklökarna hade ändrat dig och att banan kanske var gott. Men icke, smakade fortfarande inte gott. Jag kan typ inte ens hålla i en banan längre, det är något med lukten, smaken och konsistensen som inte funkar. Ja konsistensen och lukten är ju också hemsk. Jag ryser av "trådarna". Usch jaa!!! >.< Och ljudet av när någon tuggar på en banan. På tal om det, munljud är bland det värsta jag vet x( (särskilt när folk äter banan då) 22 apr, 2017 17:07 |
|
Georgetown
Elev |
Jag älskar oförberedda prov!
The map never lies 22 apr, 2017 19:36 |
|
Holytail
Elev |
22 apr, 2017 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen