@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cara Riddle
Elev |
12 jun, 2012 09:30 |
|
kinshaw
Elev |
12 jun, 2012 09:34 |
|
Dramione99
Elev |
But here's my nuber, 12 jun, 2012 09:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av kinshaw: Men studenter är roligt ^ godmorgon! Idag tar min andra lillkusin studenten. Kan inte fatta att han blivit så stor! :'D ![]()
12 jun, 2012 09:39 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 09:41 |
|
Dramione99
Elev |
It's hard to look right... Skoja bara. Lyssnade på den för en stund sendan bara, och då kände jag för att skriva det bara. Tror det där är en sådan låt många smyggillar, men som de aldrig skulle säga inför sina kompisar eftersom att det ksulle uppfattas som löjligt. Många i min klass sa att den var dålig. Men nästan alla hade den inlagd på sina spotify-listor, haha. 12 jun, 2012 09:44 |
|
Soda
Elev |
Jag har körtel feber och vill fara till kolan för jag har varit sjuk i 2 veckor nu
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
12 jun, 2012 09:44 |
|
Optic
Elev |
Jag har sommarlov och är glad för det....
Okej jag har haft det sen i fredags men ändå 12 jun, 2012 10:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
BÄSTA JÄKLA BLOGGINLÄGGET SOM JAG LÄST PÅ LÄNGE?!
JA! LÄS! LÄS! LÄS! VÅGA LÄS! :''D Jag lovar att du kommer le och fundera till lite under läsningen och efteråt. http://www.bloglovin.com/m/3980/485592291/fb ♥ Tack tigi, du är grym! Om jag haft mer tid så skulle jag försökt sätta mig ner och svara i detta nu men tiden är knapp. Ps. dina texter HJÄLPER! Du är så fantastiskt skicklig på att sätta orden rätt! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 12 jun, 2012 10:05 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 10:14 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen