@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Mugglarportalen och twitter är två hemsidor som gör det värt att stanna uppe under hela natten ... Jag bara tycker så.
12 jun, 2012 02:26 |
|
Borttagen
|
Idag drar jag iväg till Mallorca! See ya in 2 weeks, dudes. ¡Hasta la vista!
12 jun, 2012 07:03 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
^ Ha så kul! :-D
Idag är det mycket som händer. Det är sista dagen innan skolavslutningen, vi ska ha avslutningsshow för 3orna och 4orna och en annan för föräldrarna. Jag ska sjunga och spela piano. :-) Men det som kommer bli pinsammans, är att jag ska säga till en kille i min klass vem jag är kär i eftersom vi körde sanning eller konka igår och jag tummade på att säga det idag...
12 jun, 2012 07:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Moy.GinnyWeasley: ^ Ha så kul! :-D Idag är det mycket som händer. Det är sista dagen innan skolavslutningen, vi ska ha avslutningsshow för 3orna och 4orna och en annan för föräldrarna. Jag ska sjunga och spela piano. :-) Men det som kommer bli pinsammans, är att jag ska säga till en kille i min klass vem jag är kär i eftersom vi körde sanning eller konka igår och jag tummade på att säga det idag... Det kommer gå bra skall du se! Lycka till Jag skall ner till Trelleborg och träffa min arbetsgivare - skriva på viktiga papper och få passerkort in i hamnen och liknande. LÄSKIGT! 12 jun, 2012 07:55 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
12 jun, 2012 07:56 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 08:47 |
|
EmahS
Elev |
Nessilini
Både min storebror och hans flickvän ska också till Trelleborg idag. I olika ärenden. Och de är aldrig där annars!
12 jun, 2012 09:03 |
|
Dramione99
Elev |
"Hey, I just met you!"
12 jun, 2012 09:04 |
|
Sovsvampen
Elev |
12 jun, 2012 09:21 |
|
Borttagen
|
ÄNGLAMÖTE KVART I 10
12 jun, 2012 09:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen