@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: NEJ, OMG JAG TRODDE ATT JAG VAR DEN ENDA! Gud, så bra! Har dock bara sett alla avsnitt en gång! ÄLSKAR SLUTET, fast jag hatar att allting slutade där D: JAG ÄR INTE ENSAM Celebikai: Den är jättebra, rekommenderar den verkligen 11 jun, 2012 23:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: Aldrig hört talas om x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 23:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Gör det, du Jag borde kanske se om serien Avatar ^^ den är faktiskt bra och det var ett tag sedan jag såg den ^^ 11 jun, 2012 23:15 |
|
Solkatten
Elev |
Omg, imorgon! ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 23:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: Aldrig hört talas om x' Då låter jag Wikipedia förklara: Firefly utspelar sig år 2517 då Jordens resurser är förstörda och mänskligheten har lärt sig att trafikera rymden och har bosatt sig på ett hundratal planeter, månar och rymdstationer i ett fjärran solsystem. Efter ett blodigt inbördeskrig mellan alliansen (som representerar de rika ”inre” planeterna) och ”brunrockarna” (från de yttre planeterna, förespråkare för ett friare samhälle) där alliansen stod som vinnare, livnär sig brunrocksveteranen Malcolm Reynolds på ströjobb på båda sidor om lagens råmärken, såsom smuggling och stölder. Han är numera kapten för ett skepp av typen ”firefly”, och i serien får man följa hans och besättningens äventyr. Den är jättebra, mycket humor i den 11 jun, 2012 23:17 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: ja frågan är om jag orkar och har tid xD mugglis tar ju all min tid xD och om tusen inlägg är jag master of mugglis xD hahaSkrivet av Cara Riddle: Gör det, du Jag borde kanske se om serien Avatar ^^ den är faktiskt bra och det var ett tag sedan jag såg den ^^ ![]()
11 jun, 2012 23:17 |
|
Borttagen
|
11 jun, 2012 23:20 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Miskel: Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: NEJ, OMG JAG TRODDE ATT JAG VAR DEN ENDA! Gud, så bra! Har dock bara sett alla avsnitt en gång! ÄLSKAR SLUTET, fast jag hatar att allting slutade där D: JAG ÄR INTE ENSAM Citat:
Jag är en sucker för allting som Joss Whedon har varit med och producerat
11 jun, 2012 23:22 |
|
baramin
Elev |
Har fortfarande hosta, och är väldigt sliten och sugen på choklad. Har dock ingen hemma, och klarar nog inte av att ta mig till affären nu. Så om någon kunde ta sig till Dalarna med godis och lämna av vid min gård, så vore det jättebra. Puss.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 11 jun, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
att en dam på mitt jobb trodde att jag var två meter lång..
11 jun, 2012 23:48 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen