@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Knizzlare: Nån mugglis som INTE redan har 10 aktiva dueller?! D: I don't, har bara fem x) 11 jun, 2012 22:16 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Knizzlare: Nån mugglis som INTE redan har 10 aktiva dueller?! D: I don't, har bara fem x) Yay! Jag utmanar dig! ![]()
11 jun, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
EmahS
Haha, just ja, det där! Jag skulle ju göra det på treornas student, men vi fick inte gå dit så det blev aldrig av... men så fort jag mår lite bättre och kommer igång med livet lite mer så lovar jag att jag tar ett kort på mig i en klänning! XD 11 jun, 2012 22:36 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 22:37 |
|
EmahS
Elev |
11 jun, 2012 22:52 |
|
Borttagen
|
Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D:
11 jun, 2012 22:54 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Knizzlare: Nån mugglis som INTE redan har 10 aktiva dueller?! D: Jag... Woho! ![]()
11 jun, 2012 22:55 |
|
Miskel
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: NEJ, OMG JAG TRODDE ATT JAG VAR DEN ENDA! Gud, så bra! Har dock bara sett alla avsnitt en gång! ÄLSKAR SLUTET, fast jag hatar att allting slutade där D:
11 jun, 2012 22:57 |
|
Cara Riddle
Elev |
Jag borde kanske se om serien Avatar ^^ den är faktiskt bra och det var ett tag sedan jag såg den ^^
![]()
11 jun, 2012 22:57 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Borttagen: Är det bara jag på hela Mugglis som gillar tv-serien Firefly? D: har funderat på att se den, men den verkar bra! ![]()
11 jun, 2012 23:06 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen