@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
11 jun, 2012 20:25 |
|
Sovsvampen
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Sovsvampen: Ohgud, såg nyss mina betyg. DET VAR DET LÄSKIGASTE PÅ LÄNGE KAN JAG LOVA. Bra eller dåligt? x'D Jag får mina imorgon <//3 Biologi = E Bild = D Engelska = D Fysik = C Geografi = D Historia = D Hemkunskap = C Idrott = D Kemi = D Matte = D Musik = D Religion = B Samhällskunskap = C Slöjd = E Spanska = D (hur in i helvete?) Svenska = C Teknik = C (sha, blottar mina betyg på internet, kbry) Visst, finns folk som har det bättre, men har höjt mig i många ämnen (woho) och har knappt kunnat plugga på grund av problem. Så är nöjd
11 jun, 2012 20:29 |
|
Kedjebrev
Elev |
Alltså, hatar att jag inte kan tala illa om vårat elevråd pga. att mina två kompisar är ordförande...
http://Kaosregn.blogg.se
11 jun, 2012 20:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Omg, ni måste läsa Ekkiis grymma fanfic; http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=19795 .. Är du seriös? ♥ Omg, tack så mycket. Ler skitstort nu, haha, you made my day. ♥ 11 jun, 2012 20:34 |
|
Borttagen
|
Jag vet aldrig hur jag ska tolka min broders statusar. Idag skrev han om jämställdhet som han ofta ''skämtar'' om ;p
11 jun, 2012 20:35 |
|
Sovsvampen
Elev |
Jag HATAR fotboll.
Varför? Jadu, jag bara hatar det. Det finns ingen mening, (tycker jag), överbetalade killar/tjejer, onödigt, tråkigt.. sedan hatar jag det för att jag rider och folk som spelar fotboll kör ofta med denna kommentaren " det är lätt att rida, blabla det är inte svårt alls " och ja. Jag dömmer just nu. Men jag bara hatar det. Jag förstår inte, jag kopplar inte. Jag vill gilla det, vill kunna njuta av att se det, prata om det med mina nära och kära. Men nej, i don't.
11 jun, 2012 20:43 |
|
Cara Riddle
Elev |
11 jun, 2012 20:48 |
|
Solkatten
Elev |
Ska duscha nu.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 jun, 2012 21:00 |
|
Borttagen
|
Har jobbat i tolv timmar. Kom hem för en halvtimme sen o har just kommit ur duschen. *klappar sig själv på ryggen och anser mig vara duktig*
11 jun, 2012 21:10 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja du är jätte duktig Har jobbat i tolv timmar. Kom hem för en halvtimme sen o har just kommit ur duschen. *klappar sig själv på ryggen och anser mig vara duktig* ![]()
11 jun, 2012 21:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen