Skriva av sig-tråden
Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soof
Elev |
Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? 29 maj, 2012 21:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. 29 maj, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. 29 maj, 2012 21:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. 29 maj, 2012 21:10 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. Det är bra att du vågar vara öppen och inte vara blyg som så många kan vara! Själv är jag bisexuell, men det vågar ju aldrig säga till någon. Men jag fattar verkligen inte felet, alla är fina som de är, liksom! 29 maj, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. Det är bra att du vågar vara öppen och inte vara blyg som så många kan vara! Själv är jag bisexuell, men det vågar ju aldrig säga till någon. Men jag fattar verkligen inte felet, alla är fina som de är, liksom! Jag vet, jag vet. Asså, jag förstårr inte varfö jag bryr mig men det bara blir så... Man tänker iksom, varför kan inte jag få pussa min flickvän när hon kommer till skolan på morgonen.? 29 maj, 2012 21:20 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. Det är bra att du vågar vara öppen och inte vara blyg som så många kan vara! Själv är jag bisexuell, men det vågar ju aldrig säga till någon. Men jag fattar verkligen inte felet, alla är fina som de är, liksom! Jag vet, jag vet. Asså, jag förstårr inte varfö jag bryr mig men det bara blir så... Man tänker iksom, varför kan inte jag få pussa min flickvän när hon kommer till skolan på morgonen.? Det får du! Gör det nästa gång du ser henne komma till skolan och skit i om någon kommenterar, om de nu gör det, gå till rektorn och fråga varför du inte ska få pussa din egen flickvän utan att få ord kastade emot dig. 29 maj, 2012 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. Det är bra att du vågar vara öppen och inte vara blyg som så många kan vara! Själv är jag bisexuell, men det vågar ju aldrig säga till någon. Men jag fattar verkligen inte felet, alla är fina som de är, liksom! Jag vet, jag vet. Asså, jag förstårr inte varfö jag bryr mig men det bara blir så... Man tänker iksom, varför kan inte jag få pussa min flickvän när hon kommer till skolan på morgonen.? Det får du! Gör det nästa gång du ser henne komma till skolan och skit i om någon kommenterar, om de nu gör det, gå till rektorn och fråga varför du inte ska få pussa din egen flickvän utan att få ord kastade emot dig. Asså, det är inte så att folk kommenterar, men man märker att alla typ kollar konstigt. Jag ska göra det! 29 maj, 2012 21:28 |
|
Soof
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soof: Skrivet av Borttagen: Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad! Jag vet! Det är ju helt sjukt, kärlek som kärlek liksom! Man blir bara så arg så att det inte är sant, dessutom, vad fan spelar det för roll vem man blir kär i? Håller med! Förstår inte vad det är som är felet. Man får väl fan älska vem man vill utan att andra ska baöva komentera det och tycka det är äckligt. Själv skulle jag föredra att vara ihop med en flicka, tycker inte och killar på det sättet. Men vem vet, en dag kanske jag blir ihop med en pojke trots allt. Jag är med en tjej och alla tp stirrar... Som om det var... äckligt.. Bry dig inte om att andra stirrar. Fnys åt dem sägåt dem att vända bort blicken. Det är inget fel med att vara homosexuell, det ska du veta. Det är bra att du vågar vara öppen och inte vara blyg som så många kan vara! Själv är jag bisexuell, men det vågar ju aldrig säga till någon. Men jag fattar verkligen inte felet, alla är fina som de är, liksom! Jag vet, jag vet. Asså, jag förstårr inte varfö jag bryr mig men det bara blir så... Man tänker iksom, varför kan inte jag få pussa min flickvän när hon kommer till skolan på morgonen.? Det får du! Gör det nästa gång du ser henne komma till skolan och skit i om någon kommenterar, om de nu gör det, gå till rektorn och fråga varför du inte ska få pussa din egen flickvän utan att få ord kastade emot dig. Asså, det är inte så att folk kommenterar, men man märker att alla typ kollar konstigt. Jag ska göra det! Gör det! Du får gärna messa mig om någon säger något dumt så ska jag komma ridande på en nimbus 2000 och hänga dem upp och ner i taket. 29 maj, 2012 21:31 |
|
lillamymin
Elev |
Sannaaa: Det är liksom det jag verkligen inte förstår, och det som gör mig så galen. Saker och ting har hänt på sistone, en hel del, men nu är det över. Alla år borde inte spela någon roll längre, men jag klarar bara inte av att gå vidare verkar det som. och min självbild är väl kanske inte den bästa heller. Jag är mycket stressad tydligen också, det är i alla fall vad de sa till mig. Men visst borde jag vara glad? Det är bara det att jag inte är det, och inte blir det.
Men tack, tack för alt stöd, och jag ska minnas din uggla ♥ lövetAmanda: Vissa människor gör det, och det handlar nog mest om att det inte är så väldigt länge sedan homosexualitet inte var något vanligt eller ens normalt. Visst är det synd att det inte ska gå att ändra på en norm så lätt, men i allt för många år har det varigt tabu på det, och det är inget som ändras över en natt. På 70-talet slutade homosexualitet att vara en sjukdom, och det är inte sådär hemskt länge sedan. Det är inte det minsta äckligt. Men vissa människor bara tycker så, och det är precis som att vissa människor är rädda för islam eller liknande. Inget man behöver respektera tycker jag, men något man helt enkelt får acceptera än så länge. Om några år kommer det att vara betydligt vanligare, och folk kommer att ha vant sig vid det, så vi får bara vänta. Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 29 maj, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen