Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Soda
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av Soda: Det var många fula ord Skoja inte... Mensen förtjänar alla fula ord som finns just nu! Ok krya på dig antar jag
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
31 maj, 2012 11:51 |
|
Tramptass96
Elev |
Jag har en killkompis som önskar han var tjej. Det är väldigt roligt att höra han prata om allt ha skulle göra då och det är inte något snusk utan liksom normala saker som att ha kjol och vara gymnast och sånt! Sen är det han högsta dröm att bli världsbäst gymnast i hela världen. haha, det är så fult för i hemkunskapen lägger han alltid fram rosa underlägg till sig och blå till migXD
![]() CreepyCorner
31 maj, 2012 21:30 |
|
JoLizz
Elev |
31 maj, 2012 22:32 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av JoLizz: Någon som vill förklara vad som är skillnad mellan crush, förälskelse och att vara kär? Enligt mig; Crush - kan man ha på kändisar, snygga killar osv! Känns mer som en utseendegrej! Förälskelse - man tycker om någon, kanske någon man inte känner så bra, men man blir attraherad av utseende och personlighet, vill undersöka om det finns något djupare och vill garanterat gärna ha en relation med denna personen. Kär - känslorna svämmar över, man orkar inte stå upp, man känner smärtan i hjärtat så tydligt om något skulle gå fel. Det är knappt så man kan tänka på annat, se någon annan på näthinnan. Allt man gör kan man koppla ihop med denna person. Kärlek känns i hela kroppen. Så är det för mig iallafall!
31 maj, 2012 22:38 |
|
JoLizz
Elev |
expelliarmus Tack!
Jag tror att jag räknar mig till kär då jag tänker på honom varje gång jag ser den kudden och varje gång jag hör den låten och varje gång jag ser den tröjan och så vidare. Och varje gång jag tänker på honom får jag tårar i ögonen och hatar mig själv för att jag sumpade allt. Och varje gång jag ser honom på facebook börjar jag seriöst gråta. Och vi ska inte tala om när han flickvän är med i bilden. Och såhär har det varit sedan januari. Orkar inte mer.
![]()
31 maj, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: Alltså seriöst, ge mig min jävla mens. Orkar inte det här! Har haft sådan jävla för-mensvärk i tre dagar och mått illa som en jävla gnu. Det brukar bara vara så i ca två dagar, sen kommer mensen, men nu vettefan... Orkar inte må såhär dåligt! Vill att mensen ska komma så att jag vet att helvetet är över om nio dagar. Vill inte vara kvinna. Kör en kopp te, värm en vetevärmare och lägg på magen, ta en bit choklad och ta en stor filt och sätt på en bra film och tyck ritkgit synd om dig själv! ♥ Hum. Detta gjorde jag iidag O.O https://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=10150995935200930&set=a.10150449052105930.417749.649410929&type=1&theater 1 jun, 2012 18:07 |
|
linnvendela
Elev |
Blir förbannad på alla jävla homofober... Låt mig ha min flickvän, okej?!
Jaha. 1 jun, 2012 22:54 |
|
Jossan
Elev |
Skrivet av linnvendela: Blir förbannad på alla jävla homofober... Låt mig ha min flickvän, okej?! Bra att du står på dig! Kommer alltid finnas idioter där ute (tyvärr) men det är bara att vända andra kinden till PUSS
Spana gäna in min fanfiction: Spoiler:
Tryck här för att visa! 1 jun, 2012 22:59 |
|
Anapneo
Elev |
Berättade nyss för några nära vänner till mig att jag var bisexuell. Dom tog det väldigt bra faktiskt!
Glatt överraskad! Nu så kan vi till och med skämta om det och sånt! Gud vad kul att dom tog det så bra, det är ett rätt så stor sak för mig att berätta, då jag oftast inte nämner det om jag inte behöver liksom...
2 jun, 2012 00:33 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av JoLizz: Någon som vill förklara vad som är skillnad mellan crush, förälskelse och att vara kär? Enligt mig; Crush - kan man ha på kändisar, snygga killar osv! Känns mer som en utseendegrej! Förälskelse - man tycker om någon, kanske någon man inte känner så bra, men man blir attraherad av utseende och personlighet, vill undersöka om det finns något djupare och vill garanterat gärna ha en relation med denna personen. Kär - känslorna svämmar över, man orkar inte stå upp, man känner smärtan i hjärtat så tydligt om något skulle gå fel. Det är knappt så man kan tänka på annat, se någon annan på näthinnan. Allt man gör kan man koppla ihop med denna person. Kärlek känns i hela kroppen. Så är det för mig iallafall! Jag har alltid trott att kär var mindre än förälskelse och att förälskelse var när det svämmade över av känslor och sådant, men jag har märkt att det är jag som har haft fel hela tiden, eftersom alla andra verkar tycka tvärtom. haha :c ♏︎ 2 jun, 2012 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen