Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 540 541 542 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^ Aww, snäll du e ♥♥♥

Det sårar, ja...
Du är också snäll!♥♥
Japp, detsårar... I hate love(ironiskt)...
Enoying...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

29 maj, 2012 18:38

Borttagen

Avatar


Jaa, det gör det

Nej, nu mst jag göra en hel koreografi :'O

29 maj, 2012 18:41

pardus
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jaa, det gör det

Nej, nu mst jag göra en hel koreografi :'O

koreografi är väl dans och sånt? Det är kul

We fight, we score, we are the House of Gryffindor.

29 maj, 2012 18:42

Borttagen

Avatar


Ja, men jag mst hitta på en, och minnas den, IDAG :O

29 maj, 2012 18:43

carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ja, men jag mst hitta på en, och minnas den, IDAG :O
Jobbigt...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

29 maj, 2012 18:45

Borttagen

Avatar


Jag vet.
Och jag mst gå nu...

29 maj, 2012 18:53

carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag vet.
Och jag mst gå nu...
Hej då ♥
Men snälla bara svara din lilla idiot, nära på att gråta pga. att killen jag är kär i inte svarar på mitt medelande när han loggade in igen...

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

29 maj, 2012 19:14

lillamymin
Elev

Avatar


baramin: Men ett år går fortare än man tror, och nu har du något att verkligen se fram emot. Någonting som du längtar efter, och ett mål att kämpa för, och det är mycket viktigt att ha. Håll ut nu, och ta dig igenom det bara ♥

Valmo: Vet du vad, strunta i vad de säger. Om du flippar ut, så gör det för allt i världen. Det är ingenting som säger att du inte ska eller inte får det. Det är okej att överreagera ibland, ofta om man nu så behöver det. De är inte ditt fel, försök att bara inte lyssna på vad folk säger, för du vet att det inte spelar någon roll alls. ♥

carro78: Men du han hälsar på dig, är inte det en bra början? Ta det lugnt, låt han komma i sin takt. Bara för att han inte svarar så betyder det ingenting, ingenting alls. Det är bara ett meddelande. Ta det lugnt, låt det få ta den tid det tar. Allting kommer inte direkt.

____

Hmm, alltså, finns det förändring i livet? Kan man någonsin komma tillbaka igen? Kan jag komma tillbaka igen? Kommer jag att få le och skratta utan att vara besvärad. Saker och ting börjar arta sig värre, eller jag vet inte, kanske bara i det synliga. jag får allt svårare för att behålla den där masken. Knappt går det en dag utan att folk undrar och frågar. Och alla gör det. Människor man aldrig trodde skulle bry sig hur man än agerade reagerar på att något inte är som vanligt. Och jag vet varken om jag ska skratta eller gråta. Jag vill hoppas på ett bättre liv. Ett liv där lycka och glädje är vardag. Men finns det ett liv som så för mig?

Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse.

29 maj, 2012 20:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av lillamymin:

Hmm, alltså, finns det förändring i livet? Kan man någonsin komma tillbaka igen? Kan jag komma tillbaka igen? Kommer jag att få le och skratta utan att vara besvärad. Saker och ting börjar arta sig värre, eller jag vet inte, kanske bara i det synliga. jag får allt svårare för att behålla den där masken. Knappt går det en dag utan att folk undrar och frågar. Och alla gör det. Människor man aldrig trodde skulle bry sig hur man än agerade reagerar på att något inte är som vanligt. Och jag vet varken om jag ska skratta eller gråta. Jag vill hoppas på ett bättre liv. Ett liv där lycka och glädje är vardag. Men finns det ett liv som så för mig?


Klart att det finns. Det finns. Någonstans där borta. DE tiden kommer, den tiden är påväg.
Men jag vill fråga dig en sak, en enda sak som kasnske kan hjälpa mig att ge dig stöd - varför är du olycklig? Vad är det som gör att du inte har gläde och lycka som vardag?

Du kan när som helst, om du vill skicka en uggla till mig. Du kan klaga ut, jag lovar att ge dig allt stöd jag har och hjälpa dig om det går. Min brevlåda är allid öppen ♥

29 maj, 2012 20:47

Detta inlägg ändrades senast 2012-05-29 kl. 20:58
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Varför känns det som om vissa människor tycker det är äckligt med homosexualitet.. Man blir sårad!

29 maj, 2012 20:53

1 2 3 ... 540 541 542 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.