vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superman
Elev |
Hostar så mycket att det känns som jag håller på att slita upp halsen
10 okt, 2011 09:55 |
|
Somnium
Elev |
Funderar på om jag ska sätta på en film eller inte, och isf vilken film. xd
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
10 okt, 2011 10:21 |
|
whirlwinds
Elev |
10 okt, 2011 10:26 |
|
soratanaka
Elev |
Letar efter a cappella-versioenn av Tom's Diner.. ugh
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 10 okt, 2011 10:27 |
|
expelliarmus
Elev |
10 okt, 2011 10:44 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Har en jävligt långtråkig fysiklektion, fattar ingenting av den här skiten THIS THIS THIS THIS THIIIIIIIS "3. VAD HÄNDER MED BRÄNSLETS MASSA EFTER EN FISSION ELLER FUSION?" da fuck
10 okt, 2011 11:00 |
|
Borttagen
|
Gör en läxa om att observera barns lek
10 okt, 2011 11:04 |
|
Borttagen
|
funderar på att "somna" hemma så jag slipper skolan, eller gå tillbaka efter hålet och faila NO-prov.
10 okt, 2011 11:05 |
|
Margaret
Elev |
10 okt, 2011 11:23 |
|
Borttagen
|
Håltimme, sitter och lyssnar på Tenacious D (sjunger med) och chillar, jobbigt att vi slutar 4 men har två timmars håltimme, hade varit så mycket bättre att sluta halv 3. (med lunch)
Håltimmar. </3 10 okt, 2011 11:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen