UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
effu
Elev |
Apelsiner är så underskattade? Alla ger massa uppskattning till de andra citrusfrukterna men apelsiner är gulliga och goda och jättebra, apelsinkärlek ~~
がんばルビー ♡
17 apr, 2017 12:29 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Sant. Fast det är typ det ända bra med den siffran. xD
17 apr, 2017 12:30 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Sant. Fast det är typ det ända bra med den siffran. xD Alltså... Jag kommer faktiskt inte på något annat bra med den. Heh. Så kör till. Nio är en dålig siffra. Skrivet av effu: Apelsiner är så underskattade? Alla ger massa uppskattning till de andra citrusfrukterna men apelsiner är gulliga och goda och jättebra, apelsinkärlek ~~ Jag kan käka typ tre på en dag. Älskar dem! Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 apr, 2017 12:34 |
|
effu
Elev |
Skrivet av effu: Apelsiner är så underskattade? Alla ger massa uppskattning till de andra citrusfrukterna men apelsiner är gulliga och goda och jättebra, apelsinkärlek ~~ Jag kan käka typ tre på en dag. Älskar dem! Verkligen, de är goda som juice och i fruktsallad och för sig själva och med choklad, superfrukt ~ がんばルビー ♡
17 apr, 2017 12:38 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av effu: Skrivet av effu: Apelsiner är så underskattade? Alla ger massa uppskattning till de andra citrusfrukterna men apelsiner är gulliga och goda och jättebra, apelsinkärlek ~~ Jag kan käka typ tre på en dag. Älskar dem! Verkligen, de är goda som juice och i fruktsallad och för sig själva och med choklad, superfrukt ~ Hahah, typ samma med mig fast citroner. Tycker att det smakar sött xD Gillar dock inte juice...:X
17 apr, 2017 13:11 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Sant. Fast det är typ det ända bra med den siffran. xD Alltså... Jag kommer faktiskt inte på något annat bra med den. Heh. Så kör till. Nio är en dålig siffra. Jag gillar siffran 9 för att jag gillar 9:e doktorn xD Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 17 apr, 2017 13:16 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av Dashie97: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Sant. Fast det är typ det ända bra med den siffran. xD Alltså... Jag kommer faktiskt inte på något annat bra med den. Heh. Så kör till. Nio är en dålig siffra. Jag gillar siffran 9 för att jag gillar 9:e doktorn xD Tycker bäst om 12 satte....xD
17 apr, 2017 13:17 |
|
effu
Elev |
Skrivet av Kallamina: Hahah, typ samma med mig fast citroner. Tycker att det smakar sött xD Gillar dock inte juice...:X Citroner är superbra också, speciellt i lemonad ~ (eller räknas det som juice ^^' がんばルビー ♡
17 apr, 2017 13:18 |
|
Kallamina
Elev |
Skrivet av effu: Skrivet av Kallamina: Hahah, typ samma med mig fast citroner. Tycker att det smakar sött xD Gillar dock inte juice...:X Citroner är superbra också, speciellt i lemonad ~ (eller räknas det som juice ^^' Har faktiskt aldrig druckit lemonad så vet faktiskt inte riktigt... Söt forumsignatur btw~
17 apr, 2017 13:19 |
|
Dashie97
Elev |
Skrivet av Kallamina: Skrivet av Dashie97: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Sant. Fast det är typ det ända bra med den siffran. xD Alltså... Jag kommer faktiskt inte på något annat bra med den. Heh. Så kör till. Nio är en dålig siffra. Jag gillar siffran 9 för att jag gillar 9:e doktorn xD Tycker bäst om 12 satte....xD Jag hatar siffran 11 mest xD hur mycket jag gillar vissa siffror beror mest på vilken doktor dom är... Åh hey det är ju en sån här grej som är där under foruminlägg :D Men jag har inget bra att skriva här. I'll get back to ya. Kanske. Eller inte 17 apr, 2017 13:21 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen