Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
hyperion
Elev |
30 maj, 2012 11:14 |
|
Jac
Elev |
Det var William jag tänkte på när jag skrev det!
30 maj, 2012 11:22 |
|
LunaLovegood1
Elev |
Skrivet av Jac: Det var William jag tänkte på när jag skrev det! Gratz Alma ;D mår du bättre??
30 maj, 2012 11:39 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Jac: Det var William jag tänkte på när jag skrev det! Gratz Alma ;D mår du bättre?? TAck! JAg mår lite lite bättre, mår fortfarande illa men har bara spytt en gång och då kom allt upp.
30 maj, 2012 13:04 |
|
Sovsvampen
Elev |
Har fortfarande inte fått min mens, gud. ville ju ha det denna veckan, fått världens pms typ nu med så.
VILL.INTE.HA.MENS.PÅ.SKOLAVSLUTNINGEN.UTAN.TILLGÅNG.TILL.TOALETT.RUNT.MASSA.FOLK.OCH.MED.VIT.KLÄNNING.
30 maj, 2012 18:46 |
|
Jac
Elev |
Skrivet av Jac: Skrivet av LunaLovegood1: Skrivet av Jac: Det var William jag tänkte på när jag skrev det! Gratz Alma ;D mår du bättre?? TAck! JAg mår lite lite bättre, mår fortfarande illa men har bara spytt en gång och då kom allt upp. Och sen kräktes jag igen.
30 maj, 2012 21:55 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså seriöst, ge mig min jävla mens. Orkar inte det här!
Har haft sådan jävla för-mensvärk i tre dagar och mått illa som en jävla gnu. Det brukar bara vara så i ca två dagar, sen kommer mensen, men nu vettefan... Orkar inte må såhär dåligt! Vill att mensen ska komma så att jag vet att helvetet är över om nio dagar. Vill inte vara kvinna.
31 maj, 2012 11:03 |
|
Soda
Elev |
31 maj, 2012 11:04 |
|
MystiqueRed
Elev |
Tråkigt att ha mens nu när det är lika varmt som i helvetet här på småländska kusten!
31 maj, 2012 11:07 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Soda: Det var många fula ord Skoja inte... Mensen förtjänar alla fula ord som finns just nu!
31 maj, 2012 11:09 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen