Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
20 sep, 2012 00:18 |
|
Borttagen
|
The *Sun* wants to *Seduce* humans simply by Shining.
20 sep, 2012 00:45 |
|
ellisnoris
Elev |
20 sep, 2012 01:04 |
|
LtCmdrJimmy
Elev |
20 sep, 2012 01:08 |
|
-Patronus-
Elev |
20 sep, 2012 21:35 |
|
halvblodshäxa
Elev |
it's damned if you do, it's damned if you don't 20 sep, 2012 23:47 |
|
adliitam
Elev |
20 sep, 2012 23:47 |
|
Borttagen
|
In the past few years I self taught a bit of Swedish, just because I thought it would be cool to speak a language that only, like, 0.1% of the world speaks.
21 sep, 2012 00:07 |
|
Borttagen
|
"C'était salement romantique"
21 sep, 2012 00:54 |
|
Borttagen
|
Jag hade en onlinelista:
harry potter tjejen, Luna02, Voldy0000, Afturelding, Emma Longbottom, Clara Darkin, ginnyw123, Emma Granger, Sirius Orion Black, luna99, -Patronus-, Puffsurrare, Valmo, Sirius Black, whirlwinds, Twix, Majis, Lavender.Brown, Lida, HannaPanna, NTonks, Writteninthemoonlight, Tomi, HarryPotterr, ol!v!a, Li, DarkAngel, DeathDownAlex, Pixie, GinnyOlivia 21 sep, 2012 16:23 |
Forum > Quidditchplanen > Vad har ni i ert "ctrl + v" just nu?
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen