Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jessica Tonks
Elev |
"Så om du orkar om några timmar åker vi" slog Mona fast vid och reste sig. "Kom, du behöver äta lite mer".
24 jan, 2014 23:11 |
|
Borttagen
|
"Okej." log Niel. Han följde efter Mona, han var faktiskt hungrig.
24 jan, 2014 23:20 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Det fanns två skålar med soppa vid deras sängar och Mona räckte en till Niel innan hon började äta ur sin.
25 jan, 2014 22:59 |
|
Borttagen
|
Niel åt sin mat och gäspade sedan. "Måste vila lite..." mumlade han. Han satte ifrån sig skålen och somnade sittandes.
25 jan, 2014 23:04 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Mona skrattade lätt åt NIel och fick honom att lägga sig i sängen innan hon gick till en av läkarna. "Jag och min man ger oss av snart, tack så mycket för er vård...Jag har inga pengar just nu, men finns det något annat jag kan ge er?".
25 jan, 2014 23:32 |
|
Borttagen
|
Niel märkte inget. Han sov bara vidare, tyst och lugnt,utan drömmar.
25 jan, 2014 23:45 |
|
Jessica Tonks
Elev |
Läkaren försäkrade att de inte behövde ge något och Mona gick tillbaka till Niel. Hon la sig vid honom och väntade.
26 jan, 2014 11:56 |
|
Borttagen
|
Niel vaknade någon timme senare. Han kände sig redan piggare och febern var som bortblåst. Han log mot Mona och satte sig upp.
26 jan, 2014 13:40 |
|
Jessica Tonks
Elev |
26 jan, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
Niel nickade och log vagt. "Ja. Ska vi gå?"
26 jan, 2014 22:41 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Jag åt äppelpaj idag (Prs, Jessica Tonks)
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen