Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skriva av sig-tråden

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

1 2 3 ... 539 540 541 ... 2301 2302 2303
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Valmo - det måste finnas en anledning till att du flippar ut totalt hela tiden, det gör man inte helt oprovocerat. Det blir lätt så att man gör det till sin "grej" till slut eftersom det är det folk tänker om en. Låt det inte nå dig, och flippa när du vill, för det finns alltid anledningar. Svårt att säga när det inte finns någon specifik anledning.

29 maj, 2012 16:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Blä! Alla i min klass bara klagar på att jag flippar ut hela tiden.
Jag vet att jag överreagerar, men jag har jättesvårt att göra något åt det. Varför är hela grejen helt och hållet mitt fel? Jag flippar ju inte ur för ingentig, eller?
Jag tycker inte att de borde klaga på dig.
Alla är inte lika och alla kan inte ha samma humör och tålamod.
Jag är säker på att det inte är ditt fel! Och jag tror att du har flera anledningar att göra det trots att du inte vet om eller tror på det själv.

Du fixar det och du är en underbar människa!

29 maj, 2012 16:56

Borttagen

Avatar


fannyy & Ina: Tack!
Och ja, det finns nog någon anledning till det, men de är bara så löjliga och jag kan inte berätta dem.
Som idag: Två av mina kompisar skojade om att de skulle till Umeå, av nån anldening, och när jag trodde på det så var den ena av mina kompisars reaktion: "VA? Trodde du verkligen på detdär?" Sen skrattar hon åt mig. Jag vet att hon inte menar illa (vi har varit vänner i sju år så jag vet det) men jag tar ändå illa upp. OCh om jag säger det till dem: att jag tar illa upp fast jag vet att de inte menar illa så säger de bara: "Men om du vet det, varför blir du så arg då?"
Då skulle jag bara vilja skrika: "DET ÄR FAKTISKT INTE SÅ J***A ENKELT SOM DET LÅTER!!!"
Men då skulle en av de andra bara säga åt mig med värsta seriösa rösten hur de hatar när jag flippar ut sådär över ingentig, hur jobbig jag är och sånt, och så håller de andra med.
Därför kan jag inte säga åt dem vad anldeningen är, därför tror de att jag inte har någon anldening till att vara sur och så blir attl en enda stor ond cirkel.

29 maj, 2012 17:12

Borttagen

Avatar


Valmo: Inget att tacka för, eftersom jag vill att du ska mp bra.

Det där hade jag också blivit arg/sur av. Jag hatar när folk gör så.
Tycker synd om dig och förstår att det är jobbigt.
Det jobbigaste är att det är så lätt hänt när det gäller sådan här saker, skämt blir till bråk.
Tycker synd om dig.
Men du fixar det till slut.

29 maj, 2012 17:25

Borttagen

Avatar


Valmo: Prata med dom. Förklara att du inte tycker att det är kul, att det blir en ond cirkel. Jag tolkar det som att du känner dig som den som de trackar ned på bara för att det är lätt och de tycker att det kan tolkas som skoj. Låt dem inte göra så. Stå upp för dig, rak i ryggen. Du är så himla mycket bättre än så, än att behöva gå runt och bli nedtryckt. Jag har varit i samma situation, och det var det bästa jag gjort när jag insåg att ja, vi har varit vänner länge, men det ger dom ingen rätt att hålla på såhär. Du klarar det här!

29 maj, 2012 17:32

carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Azzå, det här har hänt igen!
Jag blir såååå arg. Nu var det killarna (och några tjejer), och killarna brukar iaf vara lite schysstare.

Jag vill dö!
Jag hatar mitt liv, jag hatar att folk hackar på mig, jag hatar min klass, och jag hatar att inte våga säga att jag vill byta klass.
Men mest av allt hatar jag att inte ha en enda att prata med mig, ngn som förstår. (Irl, här förstår ju alla ♥)
Vet hur det känns, du får gärna uggla mig om du vill

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

29 maj, 2012 17:54

Borttagen

Avatar


fannyy & Ina: Tack!
Jag ska försöka, det blir nog bra tror jag, eftersom de känns soma tt ni stöder mig.

29 maj, 2012 18:09

Borttagen

Avatar


Tack, tack.

Alltså, seriöst, känner mig så fånig när alla är så snälla, men jag har aldrig gjort ngt för er, haha

29 maj, 2012 18:11

carro78
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Tack, tack.

Alltså, seriöst, känner mig så fånig när alla är så snälla, men jag har aldrig gjort ngt för er, haha
Du finns och våga vara du... Det är nog för mig.
Men gaaaahh, jag pratade med honom i skolan idag, men jag skrev tillhonom på facebook men han svarade inte innan han loggade ut... Sårar nästan mer då...
Men han har fakist börjat hälsa på mig på bussen!
Igår, när han (tyvärr) issade bussen PRECIS så vinkade han tillmig!! Mitt tangentbordär kontigt om någo boksta saknas

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F11l7iah.gif

29 maj, 2012 18:23

Borttagen

Avatar


^ Aww, snäll du e ♥♥♥

Det sårar, ja...

29 maj, 2012 18:26

1 2 3 ... 539 540 541 ... 2301 2302 2303

Forum > Off Topic > Skriva av sig-tråden

Du får inte svara på den här tråden.