vad gör du just NU?
Forum > Off Topic > vad gör du just NU?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Funderar på om man ska sova nu eller inte...
10 okt, 2011 00:39 |
|
accioron
Elev |
Är sjuk och kan inte sova och kollar därför på Agendas partiledardebatt som jag missade ikväll. ÄLSKAR ÅSA ROMSON SÅ HIMLA MYCKET
Hon är garanterat vinnaren i kväll oh my god, so fierce *stolt miljöpartist* ![]() Sen har vi Björklund hahahaha... ''MEN... DEN RYSKA GASEN DÅ??????!!!???!'' ![]() Och ärligt talat så måste jag ge cred till Annie Lööf för centern, trots att jag är grön så är nog hon min favorit från alliansen! Och haha, Jimmie Jimmie Jimmie... ![]() ''Jo och så invandrarfrågan!!!'' ''men vi pratar inte om det just nu'' ''jo alltså invandrarfrågan'' Tycker nästan lite synd om honom, ser så himla förvirrad ut ju. ... Och så har vi S och V som förra hösten var sååå bestämda att ''ta kampen mot rasismen och SD!!!!!!!!'' och som nu i torsdags (!!!) ![]() och beslöt sig för att inte komma för att de inte ville stå bredvid Jimme Åkesson. ![]() Don't know whether to laugh or to cry to be honest. Töntigt. Oh my god, ska bli politiker som använder sig av gifs till allting. Eller... 10 okt, 2011 05:45 |
|
Mandy Diamond
Elev |
10 okt, 2011 06:19 |
|
Borttagen
|
Just nu läser jag igenom ett protokoll
10 okt, 2011 07:14 |
|
Knizzlare
Elev |
10 okt, 2011 07:34 |
|
Borttagen
|
fixar inför skolan
10 okt, 2011 07:36 |
|
GinnyOlivia
Elev |
10 okt, 2011 08:21 |
|
Borttagen
|
Har engelska Sitter på mugglis.
EDIT: Har engelska. D: x) 10 okt, 2011 08:36 |
|
Borttagen
|
Pluggar kemi och undrar när jag kommer ha användning för det här.
10 okt, 2011 09:51 |
|
Borttagen
|
^ Det kommer du fortsätta att undra, även när du är klar med det.
10 okt, 2011 09:53 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen