UNPOPULAR OPINIONS
Forum > Off Topic > UNPOPULAR OPINIONS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Skrivet av Arivle: Skrivet av Emmi: Jag tycker att Sverige göt för stor grej av vissa saker.. Jag älskar, verkligen älskar Sverige men ibland.. Tjaa.. går saker liye överstyr i landet.. Kan du ge exempel? Nu blir jag intresserad x) T.ex. Terror attacken, vad var det... 9 timmar i sträck TV sändning där de upprepdade samma sak. Tar den nu för den är så himla aktuell. Ja det var hemskt mrn det var ändå väntat och det var inte så att en hel stad utplånades som man kunnat tro av allt.. Jag kollar ju inte på TV eller tycker att terrorattacken är speciellt intressant, men det låter ju lite överdrivet med 9 timmar om attacken... Ca Kl 3 till 12 tror jag dem höll på, svensk tid. Jag kollar inte heller mrn ville ha en hum om vad som hänt så jag satt väl en timma eller två Under den tiden upprepade de bara samma sak och samma sak.. Blir ju väldigt enformigt... Och förstorat Det är på sätt och viss rätt så överdrivet men jag antar att de ville nå ut till alla och hela tiden uppdatera om vad som hände, många var nog rädda för att något mer skulle ske och tyckte nog det var bra med Den långa sändnigen 9 apr, 2017 09:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Hohanononelole: Jag älskar brysselkål. Såklart. Det är ju väldigt gott. Älskar kål överhuvudtaget! Varför stava rätt när man kan stava fel? 10 apr, 2017 08:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hohanononelole: Jag älskar brysselkål. Såklart. Det är ju väldigt gott. Älskar kål överhuvudtaget! Jaaaaa, brysselkål! Billigt, gott och nyttigt. 10 apr, 2017 10:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Hohanononelole: Jag älskar brysselkål. Såklart. Det är ju väldigt gott. Älskar kål överhuvudtaget! Jaaaaa, brysselkål! Billigt, gott och nyttigt. Brysselkål är ju grymt gott, speciellt i någon slags honungssak 10 apr, 2017 11:51 |
|
Emmi
Prefekt |
15 apr, 2017 21:58 |
|
Hohanononelole
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag förstår INTE denna enhörningshype som fortfranaden pågår 2 år efter att de startade.. inte jag heller 16 apr, 2017 16:15 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av Hohanononelole: Skrivet av Emmi: Jag förstår INTE denna enhörningshype som fortfranaden pågår 2 år efter att de startade.. inte jag heller Samma här, vad är det ens? xD ![]()
16 apr, 2017 16:15 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av Hohanononelole: Skrivet av Emmi: Jag förstår INTE denna enhörningshype som fortfranaden pågår 2 år efter att de startade.. inte jag heller Samma här, vad är det ens? xD Det värsta är när folk säger: -"Jag älskar Unicorns" Det heter väl liksom enhörning?!?!? Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 apr, 2017 12:20 |
|
Kallamina
Elev |
17 apr, 2017 12:20 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Kallamina: Jag HATAR siffran 9. Den är så ofullständig på något sätt xD Dock är den bra att multiplicera med. Varför stava rätt när man kan stava fel? 17 apr, 2017 12:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen