Sant eller Falskt? - Forumlek
Forum > Quidditchplanen > Sant eller Falskt? - Forumlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elna
Elev |
Falskt.
Du har sett alla hp filmerna en eller fler gånger? 9 dec, 2010 16:48 |
|
lillamymin
Elev |
Sant
Har varigt på något HP-ställe? Det finns mitt i skogen en oväntad glänta som bara kan hittas av den som gått vilse. 9 dec, 2010 16:52 |
|
Elna
Elev |
Falskt.
Har läst någon bok på engelska? 9 dec, 2010 16:54 |
|
Hermionee Granger
Elev |
Sant
Du har alla filmer hemma? Dobby has no master, Dobby is a free elf 9 dec, 2010 16:55 |
|
Elna
Elev |
Sant (Dock inte sjuan då, såklart)
Du tycker att Ron är rolig? 9 dec, 2010 17:03 |
|
Emelie
Elev |
sant
du tycker att dumbledore är lite tråkig? "dont worry, you're just as sane as I am..." 9 dec, 2010 18:09 |
|
Elna
Elev |
Falskt. Han är ascool.
Du tycker att Hermione är jobbig i första boken? 9 dec, 2010 18:11 |
|
Emelie
Elev |
Sant
du tycker att nevilles farmor är cool? "dont worry, you're just as sane as I am..." 9 dec, 2010 18:14 |
|
Elna
Elev |
Sant. Speciellt när Snape ser ut som henne.
Du tycker att Harrys glasögon är superhäftiga? 9 dec, 2010 18:39 |
|
Emelie
Elev |
falskt!
tycker att james var en skrytmåns under sin skolgång? "dont worry, you're just as sane as I am..." 9 dec, 2010 19:06 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen