Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
Forum > Off Topic > Tjejsnack(så håll tassarna borta killar!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag har that time in the month nu... :c Hatar hatar och åter igen hatar. Knarkat piller hela dan mot den jädrans värken. >.< This. Ligger i sängen med min laptop på magen 4 nov, 2011 14:49 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag har that time in the month nu... :c Hatar hatar och åter igen hatar. Knarkat piller hela dan mot den jädrans värken. >.< Ibumetin + värmekudde gör susen! och kanske en HP-film i dvdspelaren
4 nov, 2011 14:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Somnium: Jag har that time in the month nu... :c Hatar hatar och åter igen hatar. Knarkat piller hela dan mot den jädrans värken. >.< aaw, liter med dej.. det är hemskt 4 nov, 2011 14:49 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Somnium: Jag har that time in the month nu... :c Hatar hatar och åter igen hatar. Knarkat piller hela dan mot den jädrans värken. >.< Du behöver choklad, en värmekudde och tumblr c: ![]()
4 nov, 2011 15:36 |
|
Borttagen
|
Fuck hur samhället vill att vi ska vara! Dom vill att vi ska vara smala, slanka pinnar! Fuck that!!!
Jag äter kyckling med barbeque sås just nu C: 4 nov, 2011 15:38 |
|
Celebikai
Elev |
^ Jag är naturligt smal, alla tror att jag tränar 24/7 och inte äter nåt.
Nu blev jag sugen på kyckling .-. ![]()
4 nov, 2011 15:40 |
|
Borttagen
|
^
Jag är inte naturlig smal. Jag var ett tjockt fult barn (enligt samhället). Samhället fick mig att gå ner i vikt (fuck samhället) och nu tränar jag som en galning samtidigt som jag äter kyckling. LIKE A BOSS. 4 nov, 2011 15:41 |
|
Borttagen
|
man ska inte bry sig om vad alla andra säger! sålänge man tycker om sig själv och inte lyssnar på alla andra så är man jättefin!
för om man själv tycker att man är fin så kommer andra också att tycka det! jag blev också sugen på kycklig.. hehe har inte ätit det på över tre år ;o 4 nov, 2011 15:44 |
|
Celebikai
Elev |
MelodyJoseph: Låt inte samhllet styra dig. Du är inte ful. Samhället är fult.
Ät kyckling! PEACE LOVE AND CHICKEN! (btw, kyckling med vitlökssås är gott) ![]()
4 nov, 2011 15:46 |
|
Katla
Elev |
Skrivet av Celebikai: ^ Jag är naturligt smal, alla tror att jag tränar 24/7 och inte äter nåt. Nu blev jag sugen på kyckling .-. ^That ♏︎ 4 nov, 2011 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen