Gott eller äckligt?
Forum > Quidditchplanen > Gott eller äckligt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
Äckligt
berti bons bönor i alla smaker (det finns på riktigt) Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 22 nov, 2011 10:43 |
|
Katla
Elev |
Har aldrig smakat
Stuvade makaroner? ♏︎ 22 nov, 2011 11:43 |
|
Nendra
Elev |
Gott
Lasagne?? There once was a boy named Harry... 22 nov, 2011 11:57 |
|
expelliarmus
Elev |
22 nov, 2011 12:34 |
|
Ida S
Lärare |
Äckligt (eller som våra lågstadielärare lärde oss att säga; det faller mig inte i smaken
Fetaostlasagne? "we live together, and harry does all the cooking." 22 nov, 2011 14:02 |
|
Jossi
Elev |
22 nov, 2011 16:45 |
|
joel9324
Elev |
22 nov, 2011 16:52 |
|
Borttagen
|
Beror på... ;o
Majskolvar? Skrivet av Ida S: Äckligt (eller som våra lågstadielärare lärde oss att säga; det faller mig inte i smaken Fetaostlasagne? Det fick vi också säga, eller rättare sagt "det är inte riktigt i min smak..." 22 nov, 2011 16:54 |
|
Enchanted
Elev |
Äckligt
Lakritsnappar? 22 nov, 2011 17:13 |
|
hagrid00
Elev |
inte gott med lakrits
--------------------------------- pepparkaka? you are a wizard harry! 22 nov, 2011 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen