What the...-moments
Forum > Off Topic > What the...-moments
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
sten
Elev |
När man står utanför en äcklig vidrig fiskaffär i Nordstan och hör en unge gnälla på sin fader. Ungen utbrister: "men jag vill ha ett krabblår!"
... yep 3 nov, 2011 21:46 |
|
Twix
Elev |
När min släkt var i Thailand 2006, så var vi tvungna att sova på dagen för att orka vara uppe på natten. När jag vaknade trodde jag det var morgon och mamma sa att vi skulle äta middag, jag tänkte typ "Wtf, sen när äter man middag före frukost?". ;D
3 nov, 2011 21:50 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av sten: När man står utanför en äcklig vidrig fiskaffär i Nordstan och hör en unge gnälla på sin fader. Ungen utbrister: "men jag vill ha ett krabblår!" ... yep Haha. xD 3 nov, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
En präst sa fel efternamn mitt i begravningen av min kära moster Mie. Efternamnet är ovanligt så jag väljer nog att inte nämna det, men det var alldeles fel uttal... c8. Det blev lite "wtf?"
3 nov, 2011 21:55 |
|
Ginnyy
Elev |
Känslan när man tror att sina två yngre syskon förföljer en...
Jag menar, de finns båda två på mugglis, de är inte precis aktiva, men de har inget intresse för Harry Potter. Sen min twitter. Min bror skaffade ett konto. Han skriver ingenting. Han följer en person. Mig. Öppnade precis weheartit och upptäckte att jag hade en ny följare. Visar sig vara min syster. Som skaffat ett konto. Hon har inte en enda bild heartad och hon följer endast en person. Mig. What's next..?
3 nov, 2011 22:02 |
|
Anapneo
Elev |
3 nov, 2011 22:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: wtf när jag upptäcker att jag snart har gjort 2000 inlägg ♥ ooh Grattis ______________________ jag insåg precis att jag helt hade missat att Lavender Brown dör i sista filmen så http://www.youtube.com/watch?v=xGCH3ARK8uI&feature=related det kilppet blev lite wtf.. för mej D: 3 nov, 2011 22:30 |
|
Anapneo
Elev |
3 nov, 2011 22:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Anapneo: ^MISSADE DU DET? :O HErmione skriker ju "NO!" och typ kastar en förbannelse på Greyback då... vet, men under hela den scenen satt jag "åh nej, åh nej, åh nej, snart kommer scenen med Fred" 3 nov, 2011 22:34 |
|
Anapneo
Elev |
3 nov, 2011 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen