Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
Forum > Harry Potter > Vem skulle ni vilja gifta er med i HP???
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
SebbeBoxarn
Elev |
Ingen!
9 okt, 2011 18:49 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Jag är gift, med Harry. Heter Jennifer Potter Borg @ facebook och har relationsstatus "Married", är det bevis nog? ;D Jag heter Johanna Potter Lindhe Hagdahl 9 okt, 2011 19:06 |
|
ebbavladimir
Elev |
HARRRRRRRRRRY!
9 okt, 2011 19:11 |
|
Borttagen
|
Neville
9 okt, 2011 20:00 |
|
sofieperverto
Elev |
SIRIUS BLACK OFCUORSE, (om han hade varit 20 år typ)! Fatta hur snygg han hade varit dåå
- HP4L gänget - 9 okt, 2011 21:15 |
|
Johannai
Elev |
Jag skulle vilja gifta mig med Harry! ♥
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 9 okt, 2011 21:17 |
|
Salle
Elev |
9 okt, 2011 21:18 |
|
Dramione99
Elev |
9 okt, 2011 21:20 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
Skrivet av Dramione99: Skrivet av Johannai: Jag skulle vilja gifta mig med Harry! ♥ Mmm, Harry är en riktig going! Hehe, håller med, men maaanddaa gillar SlingersvansXD We never go out of style <3 10 okt, 2011 16:43 |
|
Josefin_Weasley
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av expelliarmus: Jag är gift, med Harry. Heter Jennifer Potter Borg @ facebook och har relationsstatus "Married", är det bevis nog? ;D Jag heter Johanna Potter Lindhe Hagdahl Jag heter Josefin Weasley Longbottom XXXXXXX, betyder det att jag är gift med både en av Weasley-killarna och Neville?
31 okt, 2011 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen