Den nordiska trollkarls skolan
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag betalde för mina saker ( totalt så kostade det 20 galleoner) och gick ut för att vänta på de andra
21 dec, 2016 14:34 |
|
Velleity
Elev |
21 dec, 2016 14:35 |
|
Linn Lumos
Elev |
Jag betalade och fick mina saker inslagna
21 dec, 2016 15:08 |
|
Belluna tonks
Elev |
21 dec, 2016 15:11 |
|
Linn Lumos
Elev |
jag väntade på Katrine med de andra
21 dec, 2016 15:16 |
|
Borttagen
|
" vart tycker ni vi ska gå när Katrine har kommit ut" frågade jag de andra
21 dec, 2016 15:49 |
|
Linn Lumos
Elev |
quidditch affären sa jag snabbt
21 dec, 2016 15:49 |
|
Velleity
Elev |
21 dec, 2016 16:00 |
|
Linn Lumos
Elev |
vi gick in i affären. det var inte riktigt lika mycket folk som i skämtartikel affären
21 dec, 2016 16:05 |
|
Borttagen
|
Wow, vad mycket saker sa jag och sprang rakt in i affären
21 dec, 2016 16:07 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Den nordiska trollkarls skolan
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen