the new school Dimond high
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> the new school Dimond high
|
Borttagen
|
" Då kör vi på den planen vi har medans alla atakerar Morgana så måste två personer få ut Nova " sa Sai.
12 nov, 2015 17:03
|
|
Borttagen
|
"jag kan vara en av dem som försöker få ut Nova" sa Savannah lite bestämt.
12 nov, 2015 17:04
|
|
Borttagen
|
" Jag är med dig " sa Sai och reste sig Nova var ju hans moster och han kunde ju få dom igenom besvärliga dörrar.
" Då leker vi andra med morgana lite " sa Isac och log
12 nov, 2015 17:07
|
|
Borttagen
|
"åh det här kommer bli farligt" sa Stella nervöst.
12 nov, 2015 17:15
|
|
Borttagen
|
" Det kommer bli farligt ja men vi måste göra det " sa Sai utan sjuksyster går inget bra kände han.
12 nov, 2015 17:16
|
|
Borttagen
|
"okej då kör vi" sa Bucky.
De flesta började att gå nu.
12 nov, 2015 17:18
|
|
Borttagen
|
Sai gick ut ur rummet han såg på syskonen
" Lugn vi är försiktiga " sa Sai och gick med de andra mot Novas kontor eller snarare Morganas kontor numera.
12 nov, 2015 17:19
|
|
Borttagen
|
Savannah såg nervöst mot dörren till Kontoret.
12 nov, 2015 17:20
|
|
Borttagen
|
" Tja här är det " sa Isac och funderade på hur de skulle göra knacka eller bryta sig in.
12 nov, 2015 17:22
|
|
Borttagen
|
Savannah väntade på att gruppen skulle göra någonting.
12 nov, 2015 17:23
|
Du får inte svara på den här tråden.