Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ometrixen är tillbaka (prs)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

1 2 3 ... 53 54 55 ... 68 69 70
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Flair rodnade mer då hon märkte att han ritade av henne.
"Du borde inte bli så fäst vid mig" sa Flair.

16 sep, 2015 23:10

Borttagen

Avatar


" Varför inte ?" Frågade Caleb får bli kär i vem jag vill ? tänkte han medans han ritade av henne.

16 sep, 2015 23:11

Borttagen

Avatar


"låt oss säga att jag har inte tillåtelse att hänga med folk så mycket" sa Flair med en suck.

16 sep, 2015 23:13

Borttagen

Avatar


" Ingen behöver få reda på att du är med mig " sa Caleb och log han kände sig riktigt glad över att vara med Flair.

16 sep, 2015 23:15

Borttagen

Avatar


"Om du säger det så" sa Flair lite osäkert.

16 sep, 2015 23:15

Borttagen

Avatar


Caleb log han var klar snart och visade henne bilden.
" Vad tycker du ?" Frågade han.

16 sep, 2015 23:16

Borttagen

Avatar


"den är väldigt fin" sa Flair & log lite grann.

16 sep, 2015 23:18

Borttagen

Avatar


Caleb log han började fylla i konturerna.

17 sep, 2015 07:05

Borttagen

Avatar


"tja det var trevligt att prata med dig & allt men jag måste gå. Vi kan träffas i morgon igen" sa Flair & började att gå.

17 sep, 2015 07:08

Borttagen

Avatar


" Okej " sa Caleb med ett leende han började gå hemåt och nynnade på en låt då han kom in i huset.

17 sep, 2015 07:25

1 2 3 ... 53 54 55 ... 68 69 70

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Ometrixen är tillbaka (prs)

Du får inte svara på den här tråden.