Ometrixen är tillbaka (prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Ometrixen är tillbaka (prs)
|
Borttagen
|
Flair rodnade mer då hon märkte att han ritade av henne.
"Du borde inte bli så fäst vid mig" sa Flair.
16 sep, 2015 23:10
|
|
Borttagen
|
" Varför inte ?" Frågade Caleb får bli kär i vem jag vill ? tänkte han medans han ritade av henne.
16 sep, 2015 23:11
|
|
Borttagen
|
"låt oss säga att jag har inte tillåtelse att hänga med folk så mycket" sa Flair med en suck.
16 sep, 2015 23:13
|
|
Borttagen
|
" Ingen behöver få reda på att du är med mig " sa Caleb och log han kände sig riktigt glad över att vara med Flair.
16 sep, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
"Om du säger det så" sa Flair lite osäkert.
16 sep, 2015 23:15
|
|
Borttagen
|
Caleb log han var klar snart och visade henne bilden.
" Vad tycker du ?" Frågade han.
16 sep, 2015 23:16
|
|
Borttagen
|
"den är väldigt fin" sa Flair & log lite grann.
16 sep, 2015 23:18
|
|
Borttagen
|
Caleb log han började fylla i konturerna.
17 sep, 2015 07:05
|
|
Borttagen
|
"tja det var trevligt att prata med dig & allt men jag måste gå. Vi kan träffas i morgon igen" sa Flair & började att gå.
17 sep, 2015 07:08
|
|
Borttagen
|
" Okej " sa Caleb med ett leende han började gå hemåt och nynnade på en låt då han kom in i huset.
17 sep, 2015 07:25
|
Du får inte svara på den här tråden.