ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Joey
Jag kollar på henne. "Oj." Säger jag i brist på nått att säga. 18 aug, 2015 18:41 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag nickar sakta och ser upp på honom igen. "Kan vi inte gå någonstans? Hem till dig? Det mörknar." 18 aug, 2015 18:44 |
|
Borttagen
|
Joey
"Okej" säger jag och går ut i regnet. 18 aug, 2015 18:46 |
|
Borttagen
|
Gwen
Jag följer efter honom under tystnad samtidigt som jag drar ut snodden ur mitt hår. Jag blir genomblöt på några minuter, men det spelar ingen roll. 18 aug, 2015 18:47 |
|
Borttagen
|
(NEJ INTE DU OCKSÅ MED TRASSELPROFILBILDEN! :C)
Joey När vi kommer in i huset smyger jag in. "Shhh... Mina föräldrar sover nog" (Haha, hur gick det här från ett stillsamt roll om fangirls/boys till värsta alvarliga rollet om ett mord? XD) 18 aug, 2015 18:51 |
|
Borttagen
|
(HAHaha hatar dom egentligen men var tvungen att testa, ändrar tbx nu!)
Gwen Jag smyger efter honom in i huset. Det är mörkt och jag slår i tån i ett bord. "Aj!" Viskar jag och jag hör joey fnissa till längre fram. "Det var inte kul!" (Tänkte exakt samma sak xD) 18 aug, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
(Har ingen anning XD)
18 aug, 2015 18:54 |
|
Borttagen
|
(Fast jag gillar det såhär
18 aug, 2015 18:55 |
|
Kaylin
Elev |
(Alltså, det var mitt fel! Jag skrev att jag, och Gwen såg ett lik, i diket, på väg hem... Oops...)
Go Fuck yourself you damn cereal 18 aug, 2015 19:04 |
|
Borttagen
|
(Det gör inget! Detta är mycket roligare!)
Joey "Jo det var det" säger jag och försöker att inte få ett skrattanfall. Jag går in på mitt rum och stänger dörren när Gwen kommer in efter mig. 18 aug, 2015 19:08 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ÖppetRollspel -We are Fangirls and Fanboys
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen