Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Jag tror någon använder magi här i närheten." säger jag. Sen känner jag mig yr igen och vinglar till.
10 okt, 2015 08:20 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
10 okt, 2015 17:34 |
|
Borttagen
|
"Det är okej, jag är bara lite yr." säger jag snabbt.
10 okt, 2015 19:19 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
11 okt, 2015 10:34 |
|
Borttagen
|
"Utom oss tre finnas det två personer, så vitt vi vet, som har magi; Vashan och Diva." säger Alex.
11 okt, 2015 14:07 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
11 okt, 2015 15:21 |
|
Borttagen
|
"Hoppas inte det." fnyser jag.
11 okt, 2015 15:22 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
11 okt, 2015 20:38 |
|
Borttagen
|
"Äh det är lugnt." säger jag och skakar på huvudet.
"Åh, sluta vara så envis!" suckar Alex. 12 okt, 2015 07:03 |
|
Jessica Lawiise
Elev |
15 okt, 2015 18:31 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Elefantprinsessan [♥Linn♥ och Jessica Lawiise]
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen