Narry - privat rollspel <3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Narry - privat rollspel <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag tar upp min telefon med ett flin, och loggar in på Twitter. Jag flyttar mig ifrån Niall litegrann för att han inte ska se.
"@NiallOfficial love you Nialler :*" skriver jag, och flinar bredare. 19 nov, 2014 14:24 |
|
Beben
Elev |
Jag kollar konstigt på mig, innan min telefon darrar till. Jag tar upp den och kollar på vad Harry och skrivit.
19 nov, 2014 14:25 |
|
Borttagen
|
Jag fortsätter kolla igenom Twitter, och väntar på att Niall ska säga något.
19 nov, 2014 14:27 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:29 |
|
Borttagen
|
Jag ler brett när jag läser hans tweet, innan jag börjar skriva en ny.
"Det är konstigt hur jag och @Niall_Official sitter och twittrar varandra när vi ändå sitter bredvid varandra ; )" 19 nov, 2014 14:32 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:33 |
|
Borttagen
|
"@NiallOfficial jag tycker att det här är kul, skulle behöva den där näsmassagen på mina läppar, dock" skriver jag. Herregud, det här borde fansen bli helt vilda av.
19 nov, 2014 14:37 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:40 |
|
Borttagen
|
Jag kastar en blick på Niall när jag läst.
19 nov, 2014 14:41 |
|
Beben
Elev |
19 nov, 2014 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen