Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel [Privat Mily & J_J]

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

1 2 3 ... 53 54 55 ... 791 792 793
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Hampe log till. "det e för du älskar henne och hon e din flcikvän hon driver mig till vansinne som syrra" sa han och flinade lite och suckar "det e som jag gör emot min tjejkompis tucker itne det e illa när hon pratar" sa han.

Sam flinade "kanske jag har du" sa han "Britt kanske" sa han på skoj

17 okt, 2014 18:59

Borttagen

Avatar


" men hon håller ju sig till tönten hela tiden " sa Emil

" haha syskon brukar driva varandra till vansine Emil driver mig till vansinne då han inte tycks veta något om tjejer " sa Eric

17 okt, 2014 19:01

Borttagen

Avatar


Sam suckar "jag vet det. men hon lär väl tappa intresse för honom snart" sha na och flinade

Hampe flinade lite "emil verkar var killen som vill vara singel du har ju hållit dit till en tjej sen 7:an var det väl? men syskon är störiga" sa han och kollade lite på sara som verkade vakna nu

17 okt, 2014 19:06

Borttagen

Avatar


" ja Sara är hellt rätt tjej för mig " sa Eric

" hur då?" Frågade Emil nyfiket

17 okt, 2014 19:08

Borttagen

Avatar


Hampe log till emot hans ord. "Hon säger att du med är rätt för henne." sa han lugnt och log då Sara vaknade till och gjorde en grimas av smärta. "ursäkta men din flickvän e så himla rolig när hon har ont" sa han på skoj. "nej men kom du nu om du vill för hon e halvvaken just nu" sa han. "Ni kanske ska förlova er senare när ni e myndiga" sa han lugnt på skoj


Sam log "Efter detta tror jag hon får mer intresse men när han föser honm henne av sina ord så puff jag har bruden" sa han

17 okt, 2014 19:11

Borttagen

Avatar


Emil log han såg på Sam han ville göra något

" ha kanske det " sa Eric och log

17 okt, 2014 19:15

Borttagen

Avatar


Sam sg hans blick "vad? har du så tråkigt?"frågade han på skoj.

Hampe flinade lite grann och tänkte lite grann. "Sant ni kommer bli söta ihop hela livet" sa han och flinade snett och satt tyst och flinade då Sara gav hoonm en sur blickav han snackade med någon

17 okt, 2014 19:17

Borttagen

Avatar


" kan vi inte hitta på något typ spela eller något?" Frågade Emil han spelade ibland

" ja det kommer vi hoppas kärleken håller i sig " sa Eric han log

17 okt, 2014 19:24

Borttagen

Avatar


Sam log "vi kanske kan spela tv.e sple?"frågade han och log sentt

Hampe log lite emot hSara. "vi får hoppas på det bästA" sa han och kollade på sara. "men tejna" sa han tyst så itne -eric hörde och sara suckar "sluta" mumlade hon och kollade på honom. "Din brud e vakne nu." sa han till eric

17 okt, 2014 19:28

Borttagen

Avatar


" hoppas hon kommer bli återställd " sa Eric

" ja det kan vi göra " sa Emil och log han spelade tv_spel och brukade ibland utmana sin bror på spel

17 okt, 2014 19:31

1 2 3 ... 53 54 55 ... 791 792 793

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel [Privat Mily & J_J]

Du får inte svara på den här tråden.