(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-Ariel? Skämtar du? Jag känner inte henne, det är dig jag älskar, sa jag.
Jag förstod inte ens att hon oroade sig för att jag skulle gilla någon annan. Litar hon inte på mig.
8 jun, 2014 17:51
|
|
Borttagen
|
Jag nickade och log.
- Okej, bra, jag ville bara kolla för att vara helt säker, sade jag och såg lite skamset ner på mina knän. Det var fel av mig att inte lita på honom, han var ju min pojkvän trots allt och han hade aldrig ljugit om sådär jätte stora saker - förutom då att han var kär i Ariel - och så hade han aldrig svikit mig heller.
8 jun, 2014 17:56
|
|
Borttagen
|
-Nu kan du vara helt säker, sa jag och kysste henne. Jag reste mig upp.
-Kan vi inte göra nåt kul?, sa jag och såg på henne. Vi brukar alltid hitta på roliga saker som vi brukade skratta högt åt i flera timmar.
8 jun, 2014 17:59
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Jaa, vad ska vi göra?, frågade jag och reste mig jag också.
8 jun, 2014 18:04
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Hm..tv-spel?, sa jag och blinkade
Tv-spel lät ganska töntigt nu när jag hörde mig själv. Arwen kanske inte alls ville göra sånt som vi gjorde förr
8 jun, 2014 18:06
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Ja, call of duty black ops!, sade jag glatt och knäppte på min ps3 och teven.
Jag visste att Oscar älskade det spelet, fast jag sög på det så var det rätt roligt i alla fall.
8 jun, 2014 18:14
|
|
Borttagen
|
Jag log.
-Ja, fan vad grymt, sa jag och satte mig i hennes säng.
8 jun, 2014 18:20
|
|
Borttagen
|
Jag gav Oscar en kontroll och satte mig på sängen och fixade en massa kuddar bakom min rygg.
Jag valde online och startade spelet.
8 jun, 2014 18:23
|
|
Borttagen
|
Jag log och började spela.
Det gick bra som vanligt. Jag log.
8 jun, 2014 18:25
|
|
Borttagen
|
Jag vann inte en enda gång.
- Jag hatar dig, du stör mig, skulle inte du vara här skulle jag vinna allting, skämtade jag och låtsades vara sur.
8 jun, 2014 18:30
|
Du får inte svara på den här tråden.