Prs(Elinthemagicwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicwitch)
|
Borttagen
|
"Hm. Vi kanske kan fråga kvinnan om hon har något?"
27 jan, 2014 13:59
|
|
Borttagen
|
" visst men vart är hon då?, frågade han.
27 jan, 2014 14:02
|
|
Borttagen
|
Lei tog Texas hand, "Kom!" sa hon och gick före ut ur rummet.
27 jan, 2014 14:11
|
|
Borttagen
|
Texas följde efter Lei. Han undrade vart dem skulle.
27 jan, 2014 14:15
|
|
Borttagen
|
Lei gick fram till dörren där kvinnan stått. Hon knackade försiktigt på. Då ingen öppnade gjorde hon det själv.
27 jan, 2014 14:20
|
|
Borttagen
|
Texas tittade sig omkring. Dem kom fram till en dörr. Lei knackade men ingen öppnade så hon öppnade själv.
27 jan, 2014 14:24
|
|
Borttagen
|
Lei drog efter andan - i rummet låg kvinnan i en pöl av blod.
27 jan, 2014 14:41
|
|
Borttagen
|
Texas stirrade på golvet. Där låg kvinnan nerpölad av blod.
" Shit!, utbrast Texas.
27 jan, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
27 jan, 2014 14:43
|
|
Borttagen
|
" Jag har ingen aning, men vi måste ta reda på det.
Texas började gå in i rummet, mot kvinnan.
27 jan, 2014 14:45
|
Du får inte svara på den här tråden.