Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
"Det gör inget." sa jag och log lite.
1 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"Du svarade aldrig på min fråga"
Påpekade jag.
1 nov, 2013 20:49
|
|
Borttagen
|
"Dom är döda. Dödades av en bomb för en massa år sedan."
1 nov, 2013 21:03
|
|
Borttagen
|
"Vad hemskt!"
Utbrast jag förfärat.
Vi kom ännu en gång in i värmen.
1 nov, 2013 21:04
|
|
Borttagen
|
Jag ryckte på axlarna.
"Det var det. Då."
1 nov, 2013 21:11
|
|
Borttagen
|
"Jag tar en dusch..."
Mumlade jag och tog en handduk ur ett skåp och låste in mig i badrummet.
1 nov, 2013 21:12
|
|
Borttagen
|
"Okej." muttrade jag och gick upp till mitt rum.
1 nov, 2013 21:20
|
|
Borttagen
|
En stund senare kom jag ut ur badrummet. Jag hade tagit lite av ett shampoo jag hittat i sminkbordet i min garderob och luktade nu som färska jordgubbar. Jag gick in i mitt rum, tog på mig en extra mysig pyjamas och fönade håret. Sen tassade jag ut ur mitt rum och knackade på Wills dörr.
1 nov, 2013 21:23
|
|
Borttagen
|
1 nov, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade dörren och kikade in.
"Får jag sova här?"
Frågade jag försiktigt.
1 nov, 2013 21:30
|
Du får inte svara på den här tråden.