Barnie och coolingen, prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Barnie och coolingen, prs
|
Borttagen
|
*LOL. Ska kolla på film med Textras o testralis.
21 nov, 2013 17:29
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 17:30
|
|
Borttagen
|
21 nov, 2013 20:04
|
|
Borttagen
|
(OMK OMK OMK OMK OMK OMK)
21 nov, 2013 20:14
|
|
Borttagen
|
 3)
21 nov, 2013 20:19
|
|
Borttagen
|
(hur damn bra var den?!?!)
21 nov, 2013 20:20
|
|
Borttagen
|
(Alltså den var mycket bättre än förra. Men - som vanligt - berördes jag inte ett dugg av något alls ._.)
21 nov, 2013 20:21
|
|
Borttagen
|
( jävla okänsliga SVIN!!!!!! HUR KAN MAN INTE GRÅTA :'()
21 nov, 2013 20:22
|
|
Borttagen
|
(Har aldrig gråtit, bara när jag läste klart nyckeln, och när mamma nästan slog mig en gång O.O)
21 nov, 2013 20:23
|
|
Borttagen
|
(o.o ..... o.o Well, japp.... CRAZY.... Jag ska börja i helgen, äntligen :3 ska först läsa klart en john Green bok)
21 nov, 2013 20:27
|
Du får inte svara på den här tråden.