ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Testralis
Elev |
"Vänta Pling" ropar jag och springer efter henne. "jag följer med", jag sväljer skrämt.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
27 okt, 2013 00:11 |
|
Borttagen
|
Varför måste det hända MIG?! Vad är det med henne... Vem hon nu är?
"Vill inte du ha äkta kärlek?" "Jo" "Det kommer du aldrig kunna få genom att hota mig och döda mina vänner." "Jo, du kommer inte ha något val. Och de är inte dina vänner, det är dina gamla vänner. CRUSIO" Smärtan kommer tillbaka, det känns som om jag kommer sprängas och dö. "Du måste välja snart, Brian." 27 okt, 2013 00:44 |
|
Testralis
Elev |
"Tänk om hon dödar honom eller använder någon av de oförlåtliga förbannelserna mot honom" viskar jag skärrat.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
27 okt, 2013 00:47 |
|
Textras
Elev |
27 okt, 2013 02:32 |
|
Borttagen
|
(Textras fixa mallen och hoppa in när du vill)
27 okt, 2013 04:05 |
|
Borttagen
|
(Soffan är med!!! Gör mall
Jag nickar och börjar springa uppför olika trappor på måfå. Plötsligt kommer jag ut och krockar nästan med någon i svart huva. "CRUIO!" hör jag...henne säga, sedan skriker Brian. Jag går tyst närmre. "Avada kedavra!!" tänker jag och viftar med staven åt hennes håll. Hennes förtrollning på Brian upphör och hon vänder sig mot mig... 27 okt, 2013 04:09 |
|
Testralis
Elev |
"Det var inte så smart Pling..." viskar jag och griper tag i hennes arm. Tjejen i svart huva närmar sig stället där vi står, jag blir räddare och räddare för varje steg hon tar. Vad ska vi göra nu? Nu dör vi alla tre, nu är det kört. Jag blundar och inväntar det värsta.
Ta en titt på min ff:D: http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36897&page=#p2387479
27 okt, 2013 10:27 |
|
Textras
Elev |
27 okt, 2013 11:06 |
|
Borttagen
|
Jag rycker loss mig ur Cornelias arm. "Tror du verkligen att Brian kommer vara till någon hjälp när han är utmattad och skadad? För att vara elak är du riktigt dum." skrattar jag kallt mot tjejen. Hon fräser ilsket. Jag ler nöjt. "Så ska det låta." mumlar jag.
27 okt, 2013 11:09 |
|
Borttagen
|
Jag bestämmermig för att låna boken och tar den med mig, jag går till sovsalen och lägger den under min kudde.
Jag går sedan till fängelsehålorna för att ha trolldryck med Snape, min favolektion, INTE. Jag ställer mig bredvid Matthew som pratar med Paul, men när jag kommer så slutar han genast. " Hej Felicia " säge han och ler charmigt. " Tja " säger jag fort. Vårat samtal höll på i fem minuter, sen kom Snape. Han tog bestämt fram sin trollstav under rocken. " Alohomora " väser han och dörren öppnas. Han går först in och sen går alla elever in. Jag sätter mig bredvid Victoria, klassens pratkvarn. Hon babblar och babblar. " Tystnad " fräser Snape och börjar lektionen. 27 okt, 2013 11:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen