(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
Jag la armen runt henne och klappade henne lätt på ryggen. "Man får gråta ibland" viskar jag och kysser henne på pannan.
![]() ![]()
24 okt, 2013 21:30 |
|
Borttagen
|
Jag nickar drar ett djupt andetag.
Jag ser upp på Add och torkar tårarna. - Tack. Säger jag och försöker le. 24 okt, 2013 21:32 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:41 |
|
Borttagen
|
Jag hör hur Anna suckar. För att reta henne mer kysser jag Add på Kinden och ler.
24 okt, 2013 21:43 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:53 |
|
Borttagen
|
- Ska vi gå ? Frågar jag blygt och sneglar på Anna och Willi.
24 okt, 2013 21:56 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
Jag nickar.
24 okt, 2013 21:59 |
|
evee
Elev |
24 okt, 2013 22:11 |
|
Borttagen
|
Jag drog Add till gården.
25 okt, 2013 06:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen