(PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, men inte om mamman, det vet jag =)
~ - Jag önskar att de kom tillbaka, både mamma och pappa.. 4 sep, 2013 22:03 |
|
Queen Boo
Elev |
"Mm..." mumlar jag, och tänker efter. Letar efter någon i minnet som kunde ha varit min far... han var sexton år äldre än mig, det var allt jag visste. Jag antog att han var lik mig, både i sinnet och utseendet. Plötsligt slog det mig. Jag kved och sjönk ner på golvet.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 22:07 |
|
Borttagen
|
- Selena? aa jag oroligt och sjönk ner bredvid henne.
4 sep, 2013 22:09 |
|
Queen Boo
Elev |
"S..s.." jag får inte fram något.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 22:10 |
|
Borttagen
|
- Selena, snälla säg! kved jag förskräckt. James stod paralyserad av rädsla mitt i rummet. Erik såg bara tomt framför sig. Jag ville sparka honom. Hårt.
4 sep, 2013 22:12 |
|
Queen Boo
Elev |
"S..simon" får jag fram.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 22:14 |
|
Borttagen
|
- Va sa du? fråågade jag försiktigt.
4 sep, 2013 22:19 |
|
Queen Boo
Elev |
"Simon"
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 22:19 |
|
Borttagen
|
- Vad menar du? sa jag misstänksamt.
4 sep, 2013 22:21 |
|
Queen Boo
Elev |
"Simon" det verkade vara det enda jag kunde säga.
jag är jättecoolig älska mig plz 4 sep, 2013 22:24 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (PRS) Mellan Queen Boo och fashion7
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen