LotR (Privat)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Inte jag heller, det blir mest någon hare då jag är ute i skogen, vilket jag är mest." sa hon och skrattade, "Du är i alla fall roande." sa hon och funderande, "Har du någon kvinna?" sa hon med ansiktet bortvänt. Varför den frågan kom visste hon inte ens.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 okt, 2013 21:09 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Leendet blev mindre. "Jag har inte haft någon kvinna på ett antal år nu." Banner kliade sig på hakan. "Så har det känts i alla fall. Och jag antar att du också är ensam? Keya?"
Hola, Mishamigos! 1 okt, 2013 21:13
Detta inlägg ändrades senast 2013-10- 1 kl. 21:19
|
|
Vildvittra
Elev |
"Känns? det borde du väl veta?" sa hon och skakade på huvudet, "Ja, det är jag." sa hon bara kort, inget hon ville gå in på då det skrämde henne, men varför kändes det så skönt att han inte hade någon?
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 okt, 2013 21:15 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
"Ibland känns månader som år, Keya. Och dagar som sekunder. Ibland måste man stanna upp och fråga sig själv vad man håller på med." Han gav henne en skämtsam blick. "Hur som helst", fortsatte han och sträckte på armarna. "Jag är ensam, tråkig och dyster för tillfället. Något annat du vill fråga mig?"
Hola, Mishamigos! 1 okt, 2013 21:22 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya vänder sig mot honom, "Tycker du inte är något av dem. Beror ju på hur du menar med ensam, men tråkigt är du inte." sa hon leende men skakade på huvudet, "Vet inte." sa hon trött.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 okt, 2013 21:41 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han skakade smickrat på huvudet och dolde en gäspning med handryggen.
"Vad gulligt sagt, Keya. Tycker du verkligen det?", skrattade han tystlåtet. "Du kanske vill sova?" Han betraktade henne och såg ganska snabbt hur trött hon var. Hola, Mishamigos! 1 okt, 2013 21:45 |
|
Vildvittra
Elev |
"Mmm, jag är jättegullig när jag vill." sa hon sömnigt och gäspade. "Men ja, jag tycker du är rolig och trevlig." sa hon och sedan någon sekund senare somnade hon.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 1 okt, 2013 21:48 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Han skakade på huvudet åt henne och lutade sig tillbaka. Inom några långa minuter hade han somnat, han också.
Hola, Mishamigos! 2 okt, 2013 10:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Keya sover lugnt, så som hon bara kan sova när hon är ute. Dock sover hon alltid lätt då man aldrig vet vad som kan hända. Morgonen gryr och hon börjar göra ordning elden och frukosten, Keya låter honom sova, han skulle vakna snart så men hennes huvudvärk var där igen, varför? Nu hade hon ju sovit bra.
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 okt, 2013 10:52 |
|
flyttnyckeln.
Elev |
Sömndrucket öppnade han ena ögonlocket, sedan det andra. Banner hävdade sig upp i sittande ställning och masserade ogillande den ömmande nacken. Ljudet av Keyas rörelser får honom att piggna till en aning.
"Hur länge har du varit vaken, Keya?" Hola, Mishamigos! 2 okt, 2013 20:01 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen