Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

{PRS} ErisedStone & JustMe!

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & JustMe!

1 2 3 ... 53 54 55 ... 164 165 166
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


"Bra idé" säger jag och nickar.

22 aug, 2013 18:49

Borttagen

Avatar


Jag ler och styr stegen mot utgången.

22 aug, 2013 18:50

Borttagen

Avatar


Jag håller Kyle i handen och känner mig lycklig. Säkert lyckligast i världen.

22 aug, 2013 18:51

Borttagen

Avatar


-Vart ska vi ? frågar jag.

22 aug, 2013 18:53

Borttagen

Avatar


"Jag skulle gärna vilja göra mig iordning lite innan bion" säger jag.

22 aug, 2013 18:55

Borttagen

Avatar


- Det går bra. Säger jag.

22 aug, 2013 18:56

Borttagen

Avatar


Jag ler.
"Bra, ska vi säga att vi ses klockan sju?" frågar jag.

22 aug, 2013 18:57

Borttagen

Avatar


- Ska jag komma och söka dig från dig ? Frågar jag.

22 aug, 2013 18:59

Borttagen

Avatar


"Mmh" Jag har svårt att slita mig från Kyle. Jag tvekar om jag verkligen behöver göra mig iordning just nu. Klockan var ju bara tre.

22 aug, 2013 19:03

Borttagen

Avatar


- Okej, ses sen. Säger jag och springer mot skogskanten föratt skifta form och springa hem.

22 aug, 2013 19:04

1 2 3 ... 53 54 55 ... 164 165 166

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {PRS} ErisedStone & JustMe!

Du får inte svara på den här tråden.