Någon som vill rolla?
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Någon som vill rolla?
|
Borttagen
|
''det var peter som hånglade med Emma '' sa jag snabbt till lija och höll händerna på kellys bröst
8 aug, 2013 14:49
|
|
Borttagen
|
Jag tog bort Mas händer och satte mig på sängen brevid
8 aug, 2013 14:50
|
|
Borttagen
|
jag satte mig brevid kelly
8 aug, 2013 14:51
|
|
Borttagen
|
"Hej,sa jag svagt.Vad hände?.
Jag tog av mig mitt täcke men upptäckte snabbt att jag var naken.
8 aug, 2013 14:51
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:52
|
|
Borttagen
|
" Du svimmade, och en sak till ..... Du är ... med barn " Sa jag långsamt
8 aug, 2013 14:52
|
|
Borttagen
|
8 aug, 2013 14:54
|
|
Borttagen
|
''ja, du är med barn'' ''med Loke'' tillade jag snabbt
8 aug, 2013 14:55
|
|
Borttagen
|
"Jaha,sa jag tyst. Men varför är jag naken?
8 aug, 2013 14:56
|
|
Borttagen
|
" Äh, det vet vi inte " Sa jag
8 aug, 2013 14:57
|
Du får inte svara på den här tråden.