(Prs) Mily och Niela
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Mily och Niela
|
Borttagen
|
" Vart som hellst förutom hem sa Mark
20 jun, 2013 21:22
|
|
Borttagen
|
så du rymer hemifrån? sa Viktor nyfiket
20 jun, 2013 21:26
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 21:27
|
|
Borttagen
|
& vart ska du ta vägen? sa Viktor
20 jun, 2013 21:29
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 21:30
|
|
Borttagen
|
suck & jag kan inte heller gå hem sa Viktor lite småt ireterat
20 jun, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 21:33
|
|
Borttagen
|
det känns inte så säkert nu när min kusin är efter mig sa Viktor änumer ireterat
20 jun, 2013 21:35
|
|
Borttagen
|
20 jun, 2013 21:36
|
|
Borttagen
|
så vad tycker du att vi ska göra? sa Viktor
20 jun, 2013 21:37
|
Du får inte svara på den här tråden.