Vad har du för färg på strumporna?
Forum > Off Topic > Vad har du för färg på strumporna?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Barfota, men funderar på att sätta på mig ett par strumpor.. hmm..
2 okt, 2011 10:50 |
|
Elley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Barfota, men funderar på att sätta på mig ett par strumpor.. hmm.. Ja, fötterna fryser...
http://nouw.com/ellenfelixson/
2 okt, 2011 10:50 |
|
Borttagen
|
Barfota, och trycker fötterna mot mitt iskalla element! 8D
2 okt, 2011 10:54 |
|
seamus
Elev |
2 okt, 2011 12:58 |
|
evut
Elev |
Jag kör på naturligt. Haha nejmen, jag har bara pyjamas, ska duscha snart.
http://acciophoenixwand.tumblr.com
http://weheartit.com/evutosv
WildHawthorn67 @ Pottermore
evamatildaa @ instagram
http://insta.devote.se
2 okt, 2011 13:01 |
|
Borttagen
|
Jag har inga strumpor på mig för tillfället... ^^
2 okt, 2011 13:20 |
|
Borttagen
|
Vit-rosa randiga :d
2 okt, 2011 13:24 |
|
Borttagen
|
rosalila. ehh.
2 okt, 2011 13:27 |
|
soratanaka
Elev |
Gula strumpbyxor!
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 2 okt, 2011 13:27 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Vita med ljus och mörk blåa ränder.
2 okt, 2011 18:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen