UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Twix kommer att vinna!
21 dec, 2012 22:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe 21 dec, 2012 22:15 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! 21 dec, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Man hinner inte svara på alla frågorna;(
21 dec, 2012 22:16 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Man hinner inte svara på alla frågorna;( Känner samma sak... Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:16 |
|
Li
Biträdande rektor |
FRÅGA NUMMER 9, NÄST SISTA FRÅGAN
Jorden snurrar runt runt och det gör även hjulen på bussen. Att åka kollektivt är bra för miljön, mycket bättre än att ta bilen. Någon som brukar ha coola bilar är James Bond, agent 007. Han har ofta kostym och dricker sin Martini. I senaste filmen drack han dock öl istället. Vilken kemisk beteckning har guld? without something there is no nothing 21 dec, 2012 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:18
|
|
Fang
Elev |
au
21 dec, 2012 22:17 |
|
Obliviate_
Elev |
Au
Edit; DAMN U FANG! du är för snabb :O 21 dec, 2012 22:17
Detta inlägg ändrades senast 2012-12-21 kl. 22:18
|
|
Majis
Elev |
AU
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 dec, 2012 22:17 |
|
Borttagen
|
Au
21 dec, 2012 22:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen