Natarza Lestrange börjar på hogwarts
Forum > Fanfiction > Natarza Lestrange börjar på hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
vad bra
28 jan, 2013 18:57 |
|
Majis
Elev |
Haha, förstår det xD Du gå på Högstadiet nu och då få man genast mycket att göra!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 28 jan, 2013 19:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majis: Haha, förstår det xD Du gå på Högstadiet nu och då få man genast mycket att göra! jaXD säakilst nu har haft två lugna veckor temaveckor och nu har vi redan fått 3 4 läxor och ännu mer ska vi fåXD 29 jan, 2013 16:22 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majis: Haha, förstår det xD Du gå på Högstadiet nu och då få man genast mycket att göra! jaXD säakilst nu har haft två lugna veckor temaveckor och nu har vi redan fått 3 4 läxor och ännu mer ska vi fåXD Haha! Vad jobbigt! xD Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 29 jan, 2013 17:44 |
|
Borttagen
|
det var länge sedan jag uppdaterade denn, sorry, men ett nytt kapitel kommer snart
Hoppas ni fortfranade bevakar denna ff 21 feb, 2013 13:50 |
|
Majis
Elev |
Jag bevakar!!!!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 21 feb, 2013 22:20 |
|
Lida
Elev |
Jag bevakar fortfarande
21 feb, 2013 22:41 |
|
Borttagen
|
TACK^^ Ett kapitel kommer idag eller imorgon beroende på när det blir klart
22 feb, 2013 09:50 |
|
Majis
Elev |
Hihi, okej!
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 22 feb, 2013 10:02 |
|
Freddelito
Elev |
22 feb, 2013 22:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen