The crash of life [SV]
Forum > Fanfiction > The crash of life [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Aivilio
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Vad som var bra? Allt, allt, allt, allt, allt, allt, everything, tutto, jag säger det på vilket språk du vill, men allt var bra! ♥ eh okej that moment när du inte fattar att tutto betyder allt. OK FAIL HÄR ELLER jaaaa. Men i agree with you.
17 sep, 2012 19:48 |
|
Ginny00
Elev |
av nyfikenhet;
Är det någon av er som ger allt för att få läsa första kapitlen av GWLES - ett år gamla, usla och helt oredigerade? 17 sep, 2012 21:12 |
|
tjejigadia
Elev |
17 sep, 2012 21:15 |
|
Ginny00
Elev |
17 sep, 2012 21:16 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: av nyfikenhet; Är det någon av er som ger allt för att få läsa första kapitlen av GWLES - ett år gamla, usla och helt oredigerade? Jag har redan gjort det skulle jag tro... Tror att de är nedsparade på min dator x) ~MY TUMBLR~ 17 sep, 2012 21:16 |
|
tjejigadia
Elev |
17 sep, 2012 21:16 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: av nyfikenhet; Är det någon av er som ger allt för att få läsa första kapitlen av GWLES - ett år gamla, usla och helt oredigerade? Jag har redan gjort det skulle jag tro... Tror att de är nedsparade på min dator x) wait då måste du ha varit kpwebbare det var du förmodligen MEN VAD HETTE DU o.o 17 sep, 2012 21:17 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: av nyfikenhet; Är det någon av er som ger allt för att få läsa första kapitlen av GWLES - ett år gamla, usla och helt oredigerade? Jag har redan gjort det skulle jag tro... Tror att de är nedsparade på min dator x) wait då måste du ha varit kpwebbare det var du förmodligen MEN VAD HETTE DU o.o Jag har aldrig haft kpwebben x) Jag minns inte hur jag kom över kapitlena egentligen xD ~MY TUMBLR~ 17 sep, 2012 21:18 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Ginny00: av nyfikenhet; Är det någon av er som ger allt för att få läsa första kapitlen av GWLES - ett år gamla, usla och helt oredigerade? Jag har redan gjort det skulle jag tro... Tror att de är nedsparade på min dator x) wait då måste du ha varit kpwebbare det var du förmodligen MEN VAD HETTE DU o.o Jag har aldrig haft kpwebben x) Jag minns inte hur jag kom över kapitlena egentligen xD damn. Insåg igår kväll att de enda kpwebbsläsare som är kvar som jag verkligen kommer ihåg (förlåt Tonks_xD men jag förknippar dig med mugglarportalen) är Lucy och Rose som typ inte läser längre, och Cindy. och Olivia(gånger två faktiskt) och Josefin då. 17 sep, 2012 21:20 |
|
Lucy och Rose
Elev |
17 sep, 2012 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen