Mugglisträff med Potterparty 3.0
Forum > Off Topic > Mugglisträff med Potterparty 3.0
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bl0b: Min första mugglisträff *JÄTTENERVÖS* : s Du är inte den enda. Är själv jättenervös! _____________________________________________ Pigfarts is real! Jag med!!! Och peppad! Får helt enkelt svälja ner det och försöka ha en hur bra dag som möjligt, får kanske hänga och vara nervösa tillsammans? __________________________________________ Pigfarts is real! 10 mar, 2012 09:43 |
|
A.k
Elev |
Jaa, kanske det. Annars får jag hänga med mig själv!
"Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 10 mar, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av A.k: Jaa, kanske det. Annars får jag hänga med mig själv! Neeej, det är väl inget kul och stå ensam. Det kommer ju finnas jättemånga att hänga med och jag slår vad om att vissa av dem är lika nervösa! _____________________________________________ Pigfarts is real! 10 mar, 2012 09:48 |
|
Victoire Weasly
Elev |
10 mar, 2012 09:50 |
|
Alice...
Elev |
10 mar, 2012 09:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Danzi: Skrivet av Borttagen: Yes, jag kanske tar med mig min Gryffindor kappa och tänker kanske även klä mig som en Hogwartselev med bland annat en skjorta och kofta över så som dom har Imorgon är det dags! Är det någon eller några som funderar på att klä ut sig föresten? _____________________________________________ Pigfarts is real! Coolt! Kommer kanske själv att ha på mig en skjorta och min Slytherin slips och kanske någon väst till det också! __________________________________________ Pigfarts is real! 10 mar, 2012 09:53 |
|
hyperion
Elev |
10 mar, 2012 09:53 |
|
Bl0b
Elev |
^Go första mugglarträff människor xD (det blev ytterst bra svenska men men)
10 mar, 2012 09:55 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Alice...: Jag är inte ett dugg nervös O.o Jag är! ![]()
10 mar, 2012 09:55 |
|
Twix
Elev |
Skrivet av Alice...: Jag är inte ett dugg nervös O.o Hur kan du inte vara det, kvinna?! o.O JAG HYPERVENTILERAR JU HÄR BORTA! Haha, är min första mugglis-träff, ska bli jättekul att träffa er alla och så, men jag är så blyg så det känns som jag kommer stå ensam i ett hörn hela tiden 10 mar, 2012 09:57 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen