Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Erica, Erica, älskade du. Kan du sluta skriva så att jag gråter? Nej förresten. Gör inte det. För jag älskar det här. Och jag älskar dig. Puss på dig skitunge. :* ♥ Awwwww, gråter du? Ohgod, jag blir alltid så rörd när ni säger det att jag också börjar gråta då ♥ Skrivet av Voldy0000: Skitunge!? Japp, jag är en skitunge, och LunaLovegood1 är också en :* ♥ 18 jul, 2012 21:28 |
|
Voldy0000
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood1: Erica, Erica, älskade du. Kan du sluta skriva så att jag gråter? Nej förresten. Gör inte det. För jag älskar det här. Och jag älskar dig. Puss på dig skitunge. :* ♥ Awwwww, gråter du? Ohgod, jag blir alltid så rörd när ni säger det att jag också börjar gråta då ♥ Skrivet av Voldy0000: Skitunge!? Japp, jag är en skitunge, och LunaLovegood1 är också en :* ♥ xD The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 jul, 2012 21:29 |
|
LunaLovegood1
Elev |
18 jul, 2012 21:31 |
|
Voldy0000
Elev |
Jag tycker inte du är en skitunge Emma!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 jul, 2012 21:32 |
|
Lills
Elev |
AWESOMEAWESOMEAWESOME ♥ ♥ ♥
Haha, i början var jag helt inställd på att det var Harrys perspektiv. Men sen kom jag på att det fortfarande Alice som det gälde. Men som vanligt var det GRYMT AWESOME! Och ja... Det var bara för BÄST! Kom ihåg det ♥ ![]()
18 jul, 2012 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: Freya; hon är min skitunge xD Erica; YES ÄNTLIGEN NÅGON SOM FATTAR ATT JAG ÄR EN SKITUNGE!!! KLART DU ÄR EN SKITUNGE DIN SKITUNGE :* ♥ Skrivet av Lills: AWESOMEAWESOMEAWESOME ♥ ♥ ♥ Haha, i början var jag helt inställd på att det var Harrys perspektiv. Men sen kom jag på att det fortfarande Alice som det gälde. Men som vanligt var det GRYMT AWESOME! Och ja... Det var bara för BÄST! Kom ihåg det ♥ Haha, jag är precis likadan själv för jag har börjat skriva i Harrys när jag inte hade mina böcker med mig och ja, då blir det jobbigt xD ♥ 18 jul, 2012 21:37 |
|
Voldy0000
Elev |
Mmm så var det för mig också i början!
The night is dark and full of terrors...but the fire burns them all away. 18 jul, 2012 21:37 |
|
Borttagen
|
Jättejättebra, verkligen! ♥
En sak jag stör mig på är att Alice känner till Arabella Figg, hon har väl aldrig träffat henne? Istället skulle du ha kunnat beskriva Arabellas utseende. : ) ♥ 18 jul, 2012 21:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jättejättebra, verkligen! ♥ En sak jag stör mig på är att Alice känner till Arabella Figg, hon har väl aldrig träffat henne? Istället skulle du ha kunnat beskriva Arabellas utseende. : ) ♥ Oj.. Jag tänkte nog mer på om hon visste vem det var genom förhöret som Harry var på eller något. Men jag ändrat det nu, tack för att du sa det ♥ 18 jul, 2012 22:03 |
|
Borttagen
|
BÄÄÄÄSTSTSTSTSTSTSTSÄÄÄSÄTSÄTSÄTÄSÄT ♥♥♥♥♥3♥♥♥
18 jul, 2012 23:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen