myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ms.Markus
Elev |
1 feb, 2012 15:32 |
|
superdupermikaelah
Elev |
Hur registrerar man sig efter att man skickat sin e-mail? Eller va... eller... haha, känner mig efter.
EDIT: Nu fattar jag. Åååh, varför står det Offline? Nu blir jag besviken!
1 feb, 2012 15:42 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av superdupermikaelah: Hur registrerar man sig efter att man skickat sin e-mail? Eller va... eller... haha, känner mig eftr. Fick du inget e-mail? Men i alla fall så kan man int logga in förr en mars! ![]()
1 feb, 2012 15:45 |
|
Borttagen
|
Hoppas jag hinner idag. :>
1 feb, 2012 15:50 |
|
Emme Lestrange
Elev |
1 feb, 2012 15:53 |
|
Lills
Elev |
1 feb, 2012 15:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emme Lestrange: Jag fick en beta plats dag 3 eller 4 typ Kommer inte ihåg, haha Men åhh längtar tills mars c: Jag kom med dag 2,3 eller 4 men jag tror att det var dag 2 Dumt att man inte kan börja testa fören i mars! 1 feb, 2012 15:55 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: Jag fick en beta plats dag 3 eller 4 typ Kommer inte ihåg, haha Men åhh längtar tills mars c: Jag kom med dag 2,3 eller 4 men jag tror att det var dag 2 Dumt att man inte kan börja testa fören i mars! Jaa! Jag kom med dag 1! The Awesome Vampire: Sa du int att du kom me dag 2? ![]()
1 feb, 2012 15:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lills: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emme Lestrange: Jag fick en beta plats dag 3 eller 4 typ Kommer inte ihåg, haha Men åhh längtar tills mars c: Jag kom med dag 2,3 eller 4 men jag tror att det var dag 2 Dumt att man inte kan börja testa fören i mars! Jaa! Jag kom med dag 1! The Awesome Vampire: Sa du int att du kom me dag 2? Jag tror det!!! 1 feb, 2012 16:01 |
|
Borttagen
|
US Eastern (hur säger man på svenska?) ligger 6 timmar efter oss va?
För klockan jag kollade på förrut var 10:00 när min var 16:00 1 feb, 2012 16:03 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen